بازگشت گل‌محمدی به زمان قدیم!

بازگشت گل‌محمدی به زمان قدیم!

تیم فوتبال پرسپولیس به مصاف فولاد می‌رود.

 

به گزازش 9 صبح، یحیی گل محمدی بعد از یک بیماری بسیار سخت در دوران فوتبالش به اهواز رفت و آنجا در تیم فولاد خوزستان احیا شد.

فصل گذشته پرسپولیس در تهران با فولاد صفر-صفر مساوی کرد و بازی برگشت را در حالی به فولادِ نکونام در اهواز باخت که گل‌محمدی معتقد بود داور بازی ۲ پنالتی مسلم تیمش را نگرفته است. طبعاً بازی این هفته دو تیم برای پرسپولیس و گل‌محمدی جنبه انتقامی دارد و البته یحیی خوب می‌داند که فولاد فقط باخته و حالا با رفتن منصوریان سرمربی هم ندارد ولی بازیکنان فولاد یا حداقل عده‌ای که مخالف منصوریان بودند، می‌خواهند در این بازی مقابل مدافع عنوان قهرمانی ثابت کنند که مشکل تیم، سرمربی سابق بوده و آنها توانایی‌های زیادی دارند.

دقیقاً به همین دلیل بازی با فولاد برای پرسپولیس اصلاً بازی ساده‌ای نیست به خصوص اگر بدانیم این بازی در گرمای ۴۵ درجه اهواز برگزار می‌شود و شرایط بدنی هم به خصوص در نیمه دوم بسیار مهم است.

پرسپولیس در آستانه اتمام فصل نقل و انتقالات همچنان مشکل گلزنی و کمبود مهاجم دارد و عجیب اینکه مهدی عبدی را هم فروخته است. شهاب زاهدی حداقل در سه هفته گذشته نتوانسته اعتماد کادر فنی و هواداران پرسپولیس را جلب کند و حالا باید دید آیا باز هم هافبک‌ها و مدافعان در اهواز به داد گل‌محمدی می‌رسند یا بالاخره پای شهاب زاهدی به گل باز می‌شود و او طلسم را می‌شکند.

یحیی که مربی باتجربه‌ای است، در همان دو نیمه بازی پرسپولیس و فولاد به رفیعی و بیرانوند روحیه داد و حالا باید همین کار را با زاهدی انجام بدهد. یحیی نتوانست از نظر روحی روی مهدی عبدی کار کند در حالی که او حداقل در روزهایی که روحیه داشت، مهاجم بدی نبود. زاهدی را خود یحیی پسندیده و نمی‌تواند هیچ بهانه‌ای بیاورد و این مهاجم هم بالاخره باید گل بزند چون اساساً کار اول و آخر هر مهاجمی گل زدن است.

در لیگ برتر تقریباً هیچ دیدار ساده‌ای وجود ندارد. کمتر کسی تصور می‌کرد پرسپولیس در تهران به ذوب‌آهن امتیاز بدهد اما این اتفاق افتاد و حالا هم شاگردان گل‌محمدی قطعاً فولاد را در خانه‌اش دست کم نمی‌گیرند. پرسپولیس می‌داند اگر غفلت کند، فاصله‌اش با سپاهان در صدر جدول بیشتر می‌شود ضمن اینکه قرمزهای پایتخت انگیزه‌ انتقامی هم دارند و می‌خواهند شکست تلخ فصل گذشته در اهواز را جبران کنند.یحیی هم به شهری می رود که در دوران فوتبالش آنجا دوباره احیا شد.

    نظر شما