برتری استقلال مقابل استقلال خوزستان/ محمدی جاودانه شد!

برتری استقلال مقابل استقلال خوزستان/ محمدی جاودانه شد!

تیم فوتبال استقلال تهران مقابل حریفش پیروز شد.

به گزارش ۹ صبح،  تیم های فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و چهارمین مسابقه خود را در این فصل لیگ برتر برگزار کردند.

در این رقابت تیم استقلال با تک گل مهرداد محمدی به پیروزی رسید تا سومین برد خود را در لیگ برتر کسب کند. همچنین محمدی توانست هزارمین گل تاریخ استقلال را از اولین دوره لیگ برتر را به ثمر برساند و نام خود را جاودانه کند.

در نیمه نخست تیم خوزستانی شروع بهتری داشت. در دقیقه ۱۰ ضربه پای چپ آقایی پور از کنار دروازه حسین حسینی به بیرون رفت. در دقیقه ۱۶ ضربه آقایی پور را حسینی راهی کرنر کرد. در دقیقه ۲۶ شوت والی و دیدنی مهدی پور را فرزین گروسیان دفع کرد. در ثانیه های پایانی نیمه اول هم ضربه سر محمدحسین مرادمند با فاصله زیادی از کنار دروازه استقلال خوزستان راهی اوت شد. 

در نیمه دوم تیم استقلال تهران در دقیقه ۵۱ با ضربه سر مهرداد محمدی روی ارسال مهدی پور به گل رسید تا نتیجه یک بر صفر شود. در دقیقه ۵۸ ضربه پای راست کاظمی را حسینی به خوبی دور کرد. در دقیقه ۶۶ ضربه پای چپ جعفر سلمانی به تیر افقی گروسیان برخورد کرد. در دقیقه ۷۰ ضربه کاشته مهدی پور با اختلاف اندک از کنار دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.

در ادامه نیز تیم خوزستانی سعی در جبران گل خورده داشت اما موفق به انجام این کار نشد تا سه امتیاز به حساب شاگردان جواد نکونام واریز شود. استقلال خوزستان هم دومین شکست خود را در لیگ برتر متحمل شد.

وب گردی

    نظر شما