یاسین از پرسپولیس می‌رود!

یاسین از پرسپولیس می‌رود!

احتمال جدایی بازیکن پرسپولیس از این تیم وجود دارد.

به گزارش ۹ صبح، کاپیتان تیم ملی امید کشورمان بندی در قراردادش با پرسپولیس دارد که با رسیدن پیشنهاد خارجی می‌تواند با پرداخت ۴۰۰ هزار دلار از این تیم جدا شود!

یاسین سلمانی سوژه اصلی نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران بود که هر دو تیم آبی و قرمز پایتخت را خواهان خود می دید. با این وجود کاپیتان تیم ملی کشورمان در یک برنامه تلویزیونی رسما اعلام کرد که اولویت اش بازی در خارج از کشور است و حتی گفته شد مدیربرنامه‌های یاسین سلمانی مذاکراتی با العربی قطر داشته است!

از آنجایی که سلمانی مصدوم شد و نتوانسته بود در فصل گذشته آنچنان که باید و شاید برای سپاهان بازی کند بنابراین گزینه خارجی برای خرید این جوان مستعد پیدا نشد. برهمین اساس اولویت کاپیتان تیم ملی امید کمی تغییر کرده و او با پرسپولیس قرارداد رسمی بست البته با یک بند جدایی! در قرارداد یاسین سلمانی با پرسپولیس بندی گنجانده شده که در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی او می تواند با پرداخت ۴۰۰ هزار دلار از این باشگاه جدا شود.

البته این احتمال هم وجود دارد که یاسین سلمانی به خاطر تیم ملی بزرگسالان یا جایگاهی که در پرسپولیس به دست می آورد قید پیشنهادات خارجی را بزند اما در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی او می تواند در نقل و انتقالات زمستانی با پرداخت ۴۰۰ هزار دلار از این تیم جدا شود!

    نظر شما