استقلال مقابل هوادار بازی نمی‌کند!

استقلال مقابل هوادار بازی نمی‌کند!

تیم فوتبال استقلال تهران از بازی با هوادار صرف نظر می‌کند.

 

به گزارش 9 صبح، اخبار رسیده از اردوی تیم فوتبال استقلال تهران حکایت از تصمیمات احتمالی جواد نکونام برای بازی نکردن مقابل تیم هوادار دارد.

پس از دعوت شدن صالح حردانی به اردوی تیم ملی شرایط برای تمرینات استقلال از قبل هم بدتر شد. در شرایطی که استقلال این روزها بازیکنان خود را در خدمت دو تیم فوتبال بزرگسالان و ملی امید ایران می‌بیند جواد نکونام از شرایط تمرینی تیمش رضایت ندارد. سرمربی استقلال در صحبت با همکارانش گفته در صورتی که بازیکنان ملی پوشش به موقع در تمرینات قبل از بازی با هوادار به استقلال برنگردند از حضور مقابل تیم هوادار صرف نظر خواهد کرد.

البته این موضوع هنوز به شکل رسمی از سوی باشگاه استقلال مطرح نشده اما افراد نزدیک به تیم استقلال بر این اعتقادند که ماجرای غیبت بازیکنان ملی پوش استقلال در تمرینات اخیر که با پادرمیانی امیر قلعه نویی و صحبت‌های رضا عنایتی با نکونام منجر به حضور ملی پوشان استقلال در اردوی این دو تیم شد، ممکن است بار دیگر شرایط را به گونه‌ای تغییر بدهد که جواد نکونام قید بازی مقابل هوادار را بزند.

قرار است امروز جلسه‌ای در این باره بین اعضای کادر فنی برگزار و نتیجه آن به اطلاع باشگاه برسد تا در صورت لزوم علی خطیر و همکارانش در بخش مدیریتی مسائل این چنینی را با سازمان لیگ در میان بگذارند. پیش از این به دلیل برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان کشورمان دیدارهای هفته پنجم از جمله دربی رفت به تعویق افتاده بود.

وب گردی

    نظر شما