سورپرایز آرژانتینی برای استقلالی‌ها

سورپرایز آرژانتینی برای استقلالی‌ها

مهاجم جدید استقلال تهران به تمرینات تیم اضافه خواهد شد.

 

به گزارش 9 صبح، مهاجم جدید استقلال تهران اعلام کرد از ۳ روز دیگر به تمرینات این تیم اضافه خواهد شد.

استقلال در آخرین ساعات نقل و انتقالات موفق شد گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی فصل قبل ایبار اسپانیا را به خدمت بگیرد. با این حال طی روزهای گذشته خبری از حضور این بازیکن در تهران و شرکت در تمرینات استقلال نبود. موضوعی که باعث نگرانی هواداران استقلال شد.

آن‌ها گمان می‌کردند مشکلی در راه انتقال این بازیکن به تیمشان رخ داده که بلانکو هنوز به ایران نیامده است. پیگیری‌ها اما نشان داد دلیل عدم حضور این بازیکن در تمرینات استقلال، مشکلاتی بود که بر سر راه مجوز کار و ویزای این بازیکن به وجود آمد.

قرارداد با بلانکو امضا شده و او را باید مهاجم جدید آبی‌ها دانست. همچنین بلانکو با انتشار پیامی به هواداران استقلال به همه شایعات پایان داد. او ضمن تشکر از محبت و پیگیری هواداران استقلال، اعلام کرد ۳ روز دیگر به ایران می‌آید و در تمرینات استقلال شرکت خواهد کرد.

پیغام مهمی که از طرف خرید جدید استقلال رسید، کمی خیال هواداران استقلال را راحت کرد و حالا آن‌ها منتظر حضور این بازیکن در تهران هستند. این بازیکن برای انجام یکسری کارهای شخصی به اسپانیا برگشته تا با انجام دادن کارهای شخصی خود، احتمالا چهارشنبه به تهران خواهد آمد و اولین تمرین خود را با تیم جدیدش برگزار خواهد کرد.

وب گردی

    نظر شما