تمرینات پنهانی شاگردان نکونام

تمرینات پنهانی شاگردان نکونام

تمرینات استقلال در سکوت خبری در حال برگزاری است.

 

به گزارش 9 صبح، تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران در شرایطی در سکوت خبری در حال برگزاری است که چهره‌های سرشناسی در جمع شاگردان جواد نکونام حضور ندارند.

استقلال به‌واسطه مشکلات مالی و بدهی به آندره‌آ استراماچونی نتوانست مجوز حرفه‌ای‌سازی خود را دریافت کند و همین مسئله باعث شد تا با وجود کسب قهرمانی تاریخی و بدون شکست در لیگ بیست‌ودوم، آبی‌پوشان پایتخت با وجود کسب سهمیه مستقیم، نتوانند جواز حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را به‌دست آورند. آبی‌ها در شرایطی نظاره‌گر حضور سایر تیم‌های ایرانی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا هستند که این روزها تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرده‌اند.

جواد نکونام که اختلافات آشکاری با مدیریت باشگاه استقلال دارد، بعد از آنکه تیم مورد رسانه‌ای موردنظر او از ساختار باشگاه استقلال کنار گذاشته شدند، ترجیح داده تا تمرینات تیمش را در سکوت خبری پیش ببرد و جالب آنکه با وجود آغاز تمرینات استقلال، عکس و یا خبری از آن در رسانه‌های رسمی این باشگاه منتشر نشده است. در این میان آنچه مشخص است اینکه نکونام برای برگزاری تمرینات تیمش با بحران کمبود بازیکن مواجه است و روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد.

وب گردی

    نظر شما