گارد پرسپولیس علیه استقلال

گارد پرسپولیس علیه استقلال

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به رقیب خود طعنه زد.

به گزارش 9 صبح، رضا درویش می‌گوید با توجه به قهرمانی‌های پرسپولیس، اسپانسرها به همکاری با این باشگاه تمایل دارند.

درویش در خصوص برنامه‌های باشگاه پرسپولیس برای درآمدزایی صحبت کرد و گفت: پرسپولیس و استقلال دو بنگاه و شرکت در فواصل مختلف مدیرانشان تغییر می‌کند، یک بدهی انباشته روی کوله بارشان دارند؛ مدیر چه کند؟ منبع درآمدزایی باشگاه پرسپولیس و استقلال مشخص است و منبع زیرزمینی ندارند. مصارف هم مشخص است و یک سری هدایا (جریمه) از گذشته هم دارند.

او ادامه داد: ما یک سری بدهی از گذشته داشتیم. سعی کردیم بخشی از آن را با همکاری وزارتخانه‌ها ببخشیم. مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که بیمه حساب ما را بسته اما برای پرسپولیس را نبسته است. اسنادش هست که حساب ما را به خاطر ۲۵ میلیارد تومان بسته است و تازه ۴۰ میلیارد بود که آن را به ۲۵ میلیارد کاهش دادیم اما همچنان حساب بسته است.

درویش سپس به صحبت‌های علی خطیر پاسخ داد و گفت: مدیرعامل استقلال گفت که یک جایی با اسپانسر توافق کردیم اما چون پرسپولیسی بود موافقت نکرد. حالا ما همین امروز اعلام کنیم که تمام مدیران پرسپولیسی کنار بروند. خُب پرسپولیس هوادار بیشتری دارد و طبیعی است این هوادار مدیر هم باشند.

او درباره موضوع اسپانسر مشترک سرخابی‌ها عنوان کرد: من پیش آقای تاج گله کردم که می‌خواهید اسپانسر بگیرید، اسپانسر جدید بگیرید. این بد و نامتعارف است که از معاون وزیر خواستید که اسپانسر پرسپولیس بیایند برای ما هم اسپانسر شوند. اسپانسر می‌گوید بودجه شرکت ۱۳۰ میلیارد تومان بوده و اگر برای هر دو باشگاه بیاییم ۷۰ میلیارد به شما خواهیم داد و ۶۰ میلیارد به استقلال. خب یک لیوان کامل بهتر است یا دو لیوان شکسته؟

درویش افزود: طبیعی است وقتی سه قهرمانی داریم، اسپانسرها بخواهند با پرسپولیس کار کنند. من رفتم اسپانسر ایرانسل را آوردم، یک بانک دیگری اسپانسر ما بود. ایرانسل نمی‌‌خواست اسپانسر ما بشود و می‌گفت که هر وقت ما اسپانسر شدیم، مدیران پرسپولیس وقتی مشتری بهتری پیدا کردند رفتند سراغ آنها. ما گفتیم به ما اعتماد کنیم و اعتماد کردند و حتی بیشتر هم دادند. ما رفتیم تبلیغات بله را پشت پیراهن دادیم. ما تبلیغ کردیم و قرار بود نفری ۱۰۰ میلیارد تومان بدهند و به ۵۰ میلیارد رسیدیم اما باوجود دستورات وزیر، هنوز پولمان را ندادند.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به بیانیه استقلال گفت: من بیانیه خودمان را دیدم اما به بیانیه آنها توجه نکردم. اما خوب نیست که بگویید ما مظلومترین هستیم و آنها شیطون‌ترین!

وب گردی

    نظر شما