اصرار خطرناک درویش درباره بیرانوند

اصرار خطرناک درویش درباره بیرانوند

مدیرعامل پرسپولیس با اصرار به بازی کردن یک بازیکن تیمش می‌خواهد هواداران این باشگاه را آرام کند.

به گزارش ۹ صبح، علیرضا بیرانوند در تمرین عصر روز دوشنبه پرسپولیس در صحبت با مربیانش اعلام کرد که هنوز در کشاله‌اش درد دارد و می‌ترسد با کوچک‌ترین فشار دچار پارگی کشاله شود. او در واقع غیرمستقیم به یحیی و دستیارانش گفت که حضورش در بازی با النصر مشخص نیست و آنها هر تدبیری که لازم است را انجام دهند. 

او بعد از تمرین هم با استوری‌ای که گذاشت از رقبای جوانش حمایت کرده و خواست که آنها را به‌نوعی از لحاظ روحی و روانی آماده یک نبرد سخت کند. خیلی از رسانه‌ها هم برداشت‌شان از این استوری این بود که بیرو خودش هم فهمیده که به بازی با النصر نخواهد رسید. اما دو سه ساعت بعد از این ماجرا رضا درویش به هواداران پرسپولیس اطمینان داد که بیرو به بازی با النصر می‌رسد.

در مورد اصرار و اطمینان درویش در این زمینه باخبر شدیم که او با این کارش در واقع خواست آرامش را در بین هواداران پرسپولیس به‌وجود بیاورد. به‌هرحال این ماجرا در چند روز اخیر نگرانی زیادی را در بین هواداران پرسپولیس به‌وجود آورده و مدیرعامل این باشگاه سعی کرد که از این نگرانی بکاهد، درحالی‌که خود او هم می‌داند شرایط بیرو چندان مساعد نیست و کوچک‌ترین فشار ممکن است عواقب بدی برای این دروازه‌بان در پی داشته باشد. 

سرخ ها در نقل و انتقالات علی رغم نیاز نتوانستند گلر دوم مطمئنی به خدمت بگیرند همین موضوع هم یکی از دلایلی اعتراض هواداران پرسپولیس به درویش شده است.

    نظر شما