روزهای دشوار رئیس فدراسیون فوتبال

روزهای دشوار رئیس فدراسیون فوتبال

رئیس فدراسیون فوتبال روزهای سختی را تجربه می‌کند.

به گزارش ۹ صبح، مهدی تاج دستور داد که اعضای کارگروه نظارت بر قراردادها دیگر در مورد ماجرای پرونده تیم سپاهان صحبت نکنند و اجازه دهند ماجرا در ارکان قضایی فدراسیون فوتبال پیگیری شود.

تاکید مهدی تاج برای پرهیز اعضای کارگروه نظارت بر قراردادها از مصاحبه در مورد پرونده تیم سپاهان برای در پیش بودن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و حفظ روحیه تیم‌ها برای حضور در این مسابقات بود و ایضا رئیس فدراسیون فوتبال از مدیران باشگاه‌ها هم خواست آرامش خود را حفظ کنند و اجازه دهند که این پرونده مسیر قانونی خود را طی کند.

بعد از دستور مهدی تاج، عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان مصاحبه کرد و تاکید داشت در این پرونده تیم سپاهان مظلوم شده است و دیگر تیم‌ها هم در این مسیر تخلف کرده اند، به خصوص تیم‌هایی که از سپاهان شکایت کردند. این مصاحبه‌ها منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال را مجبور به واکنش کرد.

این‌ مصاحبه‌ها نشان می‌دهد در فوتبال ایران حتی حرف رئیس فدراسیون فوتبال را هم نمی‌خوانند. پرونده ای که در فوتبال ایران باز شد و کمیته انضباطی بدان پرداخت بعید به نظر می‌رسد به این زودی بسته شود و چه بسا آرای صادره از سوی کمیته انضباطی در جدول رده بندی تیم‌ها تاثیر گذار باشد. البته که آتش این شکایت‌ها هم توسط مهدی تاج روشن شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال پیش از شروع بازی‌ها گفت هر تیمی سقف قرارداد را رعایت نکند و با شکایت تیم حریف مواجه شود، در صورت اثبات تخلف نتیجه ۳-۰ به سود حریف تغییر می‌کند. البته کمیته انضباطی در پرونده شکایت تیم‌ها از سپاهان به هیچ تیمی امتیاز نداد و تنها به ازای هر بازی یک امتیاز و مجموعا ۴ امتیاز از تیم سپاهان کسر کرد.

    نظر شما