کسر امتیاز دوباره در انتظار سپاهان!

کسر امتیاز دوباره در انتظار سپاهان!

تیم فوتبال سپاهان با شرایط سختی مواجه شده است.

به گزارش ۹ صبح، در شکایت جدید باشگاه‌ها از تیم فوتبال سپاهان اصفهان تاکید شده است حضور بازیکنان غیرمجاز در ترکیب تیم سپاهان باید نتیجه بازی‌ها را ۳-۰ کند.

با وجود اینکه کمیته انضباطی ۴ امتیاز از تیم سپاهان کسر کرد این رای باشگاه‌های شاکی را راضی نکرد و این باشگاه‌ها شکایت جدیدی را علیه تیم سپاهان تنظیم کرده‌اند.

در بخشی از رای کمیته انضباطی آمده است؛ تیم سپاهان باید قرارداد ۶ بازیکن خود را از نظر مالی تعدیل کند، در غیر اینصورت این بازیکنان در بازی‌های آتی حق حضور در ترکیب تیم سپاهان را نخواهند داشت. حالا ۴ باشگاه شاکی به استناد رای کمیته انضباطی درخواست جدیدی را به کمیته استیناف ارایه داده‌اند و نوشته‌اند به استناد این رای حضور این ۶ بازیکن در ترکیب تیم سپاهان در ۴ هفته ابتدایی غیرقانونی بوده است و باید نتایج بازی‌ها ۳-۰ شود.

سپاهان هم به رای صادره از سوی کمیته انضباطی اعتراض و اعلام کرده اگر رای صادره از سوی کمیته استیناف برای آنها قانع کننده نباشد به دادگاه بین المللی ورزش شکایت خواهد کرد.

در حالی که در همسایگی ایران کشورهای حوزه خلیج فارس با دادن دستمزدهای کلان ستاره‌های جهان را جمع کرده‌اند در ایران برای باشگاه‌ها سقف قرارداد تعیین شده و به همین بهانه ۴ امتیاز از تیم سپاهان کسر شده است!

وب گردی

    نظر شما