شکست پرسپولیس مقابل یاران رونالدو/ اخراج سرلک کار النصر را راحت کرد

شکست پرسپولیس مقابل یاران رونالدو/ اخراج سرلک کار النصر را راحت کرد

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل النصر شکست خورد.

به گزارش ۹ صبح، تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان از ساعت ۲۱:۳۰  امشب در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران به مصاف هم رفتند و نخستین بازی خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل جدید برگزار کردند.

در این رقابت تیم النصر با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید تا باتوجه به تساوی بدون گل الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان به صدر جدول گروه پنجم برود.

در نیمه نخست و در همان دقایق ابتدایی مهدی ترابی به خاطر کیفیت نامناسب زمین چمن از ناحیه مچ پای راست دچار مصدومیت شد و جای خود را به مهدی ترابی داد.  در دقیقه ۱۰ ضربه سادیو مانه از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. در دقیقه ۲۰ ضربه سر کریس رونالدو را علیرضا بیرانوند به خوبی در آغوش گرفت.

در دقیقه ۳۵ شهاب زاهدی فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما پاس او بی‌فایده بود. در دقیقه ۳۶ النصر توسط اوتاویو به گل رسید اما داور اعلام آفساید کرد. دو تیم در نهایت با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۲ میلاد سرلک با خطا روی رونالدو از داور کارت زرد دوم خود را گرفت و از زمین اخراج شد تا پرسپولیس ۱۰نفره شود. در ادامه ضربه سر شهاب زاهدی در یک فرصت مناسب از بالای دروازه النصر عبور کرد.

در دقیقه ۶۲ عبدالرحمان غریب روی همکاری رونالدو و برزوویچ دروازه پرسپولیس را باز کرد. در دقیقه ۷۲ محمد قاسم، مدافع چپ النصر از زاویه بسته دروازه پرسپولیس را برای بار دوم باز کرد. در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد تا پرسپولیس مغلوب حریف قدرتمند خود شود.

وب گردی

    نظر شما