برنامه‌ ریزی عجیب فدراسیون فوتبال برای تیم ملی

برنامه‌ ریزی عجیب فدراسیون فوتبال برای تیم ملی

تیم ملی فوتبال باید در جام ملت‌های آسیا شرکت کند.

به گزارش ۹ صبح، فدراسیون فوتبال در روزهای فیفا موفق به برنامه ریزی بازی بزرگ برای تیم ملی نشده اما فدراسیون فوتبال موفق شده است در روزهای غیر از فیفا یک بازی بزرگ برای تیم ملی تدارک ببیند که این بازی بدون حضور لژیونرهای دو تیم برگزار می‌شود.

این برنامه ریزی در حالی انجام شده که ترکیب اصلی تیم ملی را لژیونرها تشکیل می‌دهند. از سردار آزمون گرفته تا مهدی طارمی. از سامان قدوس گرفته تا محمد محبی و ...

تیم ملی که به تازگی بازی با آنگولا را پشت سر گذاشته است در فیفادی بعدی بازی با تیم‌هایی چون اردن را تجربه خواهد کرد و در صورت شکست این تیم به دیدار پایانی تورنمنت چهارجانبه صعود خواهد کرد. بازی بعدی هم بین قطر و عراق خواهد بود. این بازی‌ها بدون شک بازی‌های بزرگی برای تیم ملی نخواهد بود.

امیر قلعه‌نویی هم این خبر را تایید کرده است و در این باره می‌گوید: ما در مهرماه در تورنمنت اردن شرکت می‌کنیم. بعد از آن هم مقدماتی جام جهانی داریم. شاید دو هفته قبل از جام ملت‌های آسیا یک بازی تدارکاتی خوب انجام بدهیم با یک تیم بسیار بزرگ اما آن بازی احتمالا بدون لژیونرها خواهد بود و بازی بزرگی است که اگر نهایی شود اطلاع‌رسانی می‌کنیم که احتمالا خارج از کشور هم برگزار می‌شود. یک بازی هم در خود قطر احتمالا در نوزدهم و بیستم انجام خواهد شد که پشت درهای بسته خواهد بود.

وب گردی

    نظر شما