تاریخ برای پرسپولیس تکرار می‌شود!

تاریخ برای پرسپولیس تکرار می‌شود!

آخرین باری که پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا را با باخت شروع کرد در نهایت به فینال رسید.

به گزارش 9 صبح، تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از یکسال دوری دوباره به لیگ قهرمانان آسیا برگشت. شاگردان یحیی گل محمدی با وجود اینکه انگیزه زیادی برای این رقابت‌ها داشتند، نتوانستند شروع خوبی در بازی‌های این فصل داشته باشند و در همان اولین گام مقابل تیم پرستاره النصر تن به شکست خانگی دو بر صفر دادند.

شکستی که خیلی‌ها را ناامید کرد و حالا هواداران پرسپولیس با توجه به شرایط تیمشان و نحوه بازی که مقابل النصر انجام دادند، امید زیادی به صعود تیم محبوب خود از مرحله گروهی ندارند. اتفاقی که نمی‌شود از حالا آن را پیش بینی کرد و با قاطعیت در موردش حرف زد.

فکت جالبی که در خصوص پرسپولیس وجود دارد این است که این تیم آخرین بار که لیگ قهرمانان آسیا را با شکست شروع کرد، در نهایت به فینال این رقابت‌ها رسید. پرسپولیس 3 فصل قبل و با یحیی گل محمدی وارد بازی‌های آسیایی شد و در اولین گام مقابل الدحیل شکست خورد.

با این حال یحیی و تیمش در ادامه بازی‌ها فوق العاده کار کردند و توانستند به فینال بازی‌ها راه پیدا کنند. هرچند تکرار این ماجرا کار بسیار سختی است و پرسپولیس برای فینالیست شدن باید تیم‌های بسیار قدرتمندی را شکست دهد، ولی در فوتبال هیچ چیز قابل پیشبینی نیست و هر اتفاقی هم ممکن است رخ دهد. حال باید دید دوباره تاریخ برای پرسپولیس تکرار می‌شود و یا اینکه شرایط طور دیگری رقم خواهد خورد.

    نظر شما