لطمه استادیوم آزادی به النصر و پرسپولیس

لطمه استادیوم آزادی به النصر و پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین گام آسیایی خود در استادیوم آزادی شکست خورد.

به گزارش 9 صبح، بیشتر بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از این شکست به کیفیت چمن آزادی معترض شدند و این قدر این موضوع را برجسته کردند که گویی علت شکست تیم در برابر النصر این موضوع بود. کیفیت چمن استادیوم آزادی خراب بود. این واضح و مبرهن بود. آنقدر مشخص بود که نیاز به اشاره نداشت و همه متوجه شدند اما استادیوم آزادی برای النصر هم خراب بود و تیم حریف در همین زمین خراب بهتر فوتبال کرد و در نهایت مزد برتری خود را با دو گل گرفت.

زمین خراب یا می‌تواند علت شکست پرسپولیس باشد یا علت پیروزی النصر نه هر دو. بنابراین علت شکست تیم پرسپولیس را باید در مسایل فنی جستجو کرد و اگر پرسپولیس بخواهد برای توجیه این شکست تنها زمین استادیوم را بهانه کند خود را فریب داده است. علی پروین می‌گوید تیم پرسپولیس ترسو بازی کرد. این یک موضوع فنی است. دیگر پیشکسوتان باشگاه هم دلایل فنی برای توجیه این شکست مطرح کردند که به نظر قابل واکاوی از سوی یحیی گل محمدی و بازیکنان تیم پرسپولیس است.

بازی برگشت دو تیم پرسپولیس و النصر هم در راه است که به طور حتم در یک زمین خوب برگزار می‌شود. پرسپولیس اگر به ناتوانی خود در ایجاد موقعیت روی دروازه النصر اشاره نکند ضعف خود را نخواهد دید و آنها را برطرف نخواهد کرد. زمین استادیوم آزادی اگر خوب بود جدا از پرسپولیس، النصر هم بهتر بازی می‌کرد.

    نظر شما