رونمایی از جانشین سرلک مقابل الدحیل

رونمایی از جانشین سرلک مقابل الدحیل

جانشین ستاره محروم پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش 9 صبح، تیم فوتبال پرسپولیس درحالی اولین بازی خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با شکست مقابل النصر عربستان پشت سر گذاشت که این تیم در بازی با النصر از اوایل نیمه دوم ۱۰ نفره شد. میلاد سرلک، هافبک دفاعی قرمزها با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و البته دیدار حساس هفته آینده مقابل الدحیل را هم از دست داد.

میلاد جزو بازیکنان اصلی و تاثیرگذار پرسپولیس در سال‌های اخیر بوده و یحیی گل محمدی هم علاقه زیادی به سبک بازی این بازیکن دارد. از همین رو غیبت او در بازی هفته آینده مقابل الدحیل برنامه‌های کادرفنی پرسپولیس را دچار تغییر خواهد کرد.

از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد که گل محمدی قصد دارد در بازی با الدحیل از سروش رفیعی استفاده کند و این بازیکن به احتمال زیاد جانشین سرلک در بازی با الدحیل خواهد بود. سروش که فصل را با حضور در ترکیب اصلی شروع کرده بود، در دو دیدار اخیر پرسپولیس مقابل فولاد در لیگ و النصر در لیگ قهرمانان آسیا جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس نداشت و کار را از روی نیمکت آغاز کرد.

مسعود ریگی که جانشین رفیعی در ترکیب پرسپولیس شده بود، عملکرد بسیار خوبی داشت و در بازی با الدحیل هم این بازیکن بی حاشیه از ابتدا در ترکیب قرار خواهد گرفت. به این ترتیب شاهد زوج سروش رفیعی و مسعود ریگی در میانه میدان پرسپولیس برای بازی با الدحیل خواهیم بود و این دو بازیکن در ترکیب ابتدایی سرخ پوشان قرار خواهند گرفت.

    نظر شما