گل به خودی عجیب رامین رضاییان!

گل به خودی عجیب رامین رضاییان!

بازتاب صحبت‌های عجیب رامین رضاییان کماکان ادامه دارد.

به گزارش 9 صبح، خلاف جهت آب شنا کردن شاید برای نوباوگان راهی جهت دیده شدن و تمایز باشد اما برای حرفه‌ای‌ها چه نامی دارد؟

رامین رضاییان بهترین مدافع راست ۱۰ سال اخیر ماست. در کیفیت فنی او ذره‌ای شک نیست، او با فاصله یکی از ستارگان تیم ملی ماست که در لیگ هم با کمترین نوسان همیشه عالی است. این را گفتیم تا بگوییم این بحث اصلاً فنی نیست، رامین را قبول داریم و بحثی در آن نیست که او مهره مفید و ارزشمندی است اما همین رامین چرا و چطور از پرسپولیس رانده شد؟

تقریبا تمام فوتبالی‌ها می‌دانند که رامین عاشق تیم پرسپولیس است. حاضر است همه چیز را بدهد اما پیراهن این تیم را به تن داشته باشد. او دو سال قبل قید قرارداد دلاری را زد و به پرسپولیس آمد تا با این تیم قهرمان شود. یک نیم فصل عالی داشت اما یحیی او را نخواست! گل محمدی، دانیال اسماعیلی فر را به رامین ترجیح داد و رضاییان به سپاهان رفت. 

یحیی چرا قید این ستاره را زد؟ چون در برنامه تلویزیونی علیه تیم صحبت کرد و یک بازیکن هر چقدر هم بزرگ باشد، باز یک بازیکن است و عضوی از تیم! همه باید برای موفقیت تیم تلاش کنند. متاسفانه رامین از این تجربه دردناک و دور ماندن از عشقش درس نگرفت. او در آستانه بازی آسیایی سپاهان گفت: «سپاهان اصفهان است و نه ایران» درست  بر خلاف ادبیاتی که تمام ایرانی‌ها دارند...

اشکالی ندارد که رامین مثل بقیه فکر نکند اما خیلی اشکال دارد که بر خلاف قرائت رسمی خود باشگاه سپاهان حرف بزند! فراموش نکرده‌ایم که پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان محمدرضا ساکت روی خط یک برنامه تلویزیونی از مدیران صداوسیما ایراد گرفت که چرا به سپاهان به چشم نماینده ایران نگاه نکردند! حالا مدیرعامل سپاهان با بازیکنی که تحت قرارداد اوست، چه برخوردی باید بکند؟ اگر برای دیگران اتهام بود رامین با مدرک منتشر شده همین کار را کرده است!

منبع: خبرورزشی

    نظر شما