استراحت گل‌محمدی به دو ستاره پرسپولیس

استراحت گل‌محمدی به دو ستاره پرسپولیس

دو بازیکن کلیدی پرسپولیس مقابل الدحیل غایب بودند.

به گزارش ۹ صبح، از جمله اتفاقات مهم در حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل عدم استفاده سرمربی سرخ‌ها از بازیکنان مصدومش بود.

دیدار تیم‌های الدحیل و پرسپولیس در دوحه قطر در شرایطی با برد شاگردان یحیی به پایان رسید که برخلاف انتظار گل‌محمدی همه داشته‌هایش را رو نکرد.

تیم پرسپولیس در دیدار مقابل الدحیل با ترکیب و تعویض‌هایی به میدان رفت که شاید برخی انتظارش را نداشتند. این تیم با استفاده از ۱۶ بازیکن در این دیدار هرگز سراغ دو تن از مهره های مهم خودش نرفت.

نفراتی که در این دیدار برای پرسپولیس به میدان رفتند عبارت بودند از: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (گولسیانی)، علی نعمتی، مسعود ریگی، حسین کنعانی، سروش رفیعی (سینا اسدبیگی)، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر (وحدت)، شهاب زاهدی (میلاد سورگی)، سعید صادقی و یاسین سلمانی (محمد عمری).

عدم حضور مهدی ترابی و وحید امیری در ترکیب پرسپولیس مقابل الدحیل ثابت کرد یحیی گل‌محمدی همان قدر که به رقابت‌های آسیایی اهمیت می‌دهد به همان اندازه نیز نگاه جدی به مسابقات لیگ برتر خودمان دارد.

مصاف حساس روز یکشنبه هفته آینده مقابل گل گهر قطعاً در شرایط پرسپولیس برای حفظ صدرنشینی‌اش در جدول لیگ بیست و سوم اهمیت زیادی دارد.

اخبار رسیده از دوحه حکایت از آن داشت که وحید امیری و مهدی ترابی در شرایط حضور در نیمه دوم بوده‌اند اما با توجه به روند بازی و به ثمر رسیدن گل عالیشاه یحیی گل‌محمدی ترجیح داد ریسک نکند تا ترابی و امیری با آمادگی کامل به رقابت‌های لیگ برتر برگردند.

یادآور می‌شود؛ پرسپولیس در چهارچوب مسابقات لیگ برتر و در هفته هفتم روز یکشنبه شانزدهم مهر از ساعت ۱۹:۱۵ در استادیوم آزادی میزبان گل گهر سیرجان است.

منبع: خبرورزشی

    نظر شما