اتفاق عجیب برای پرسپولیس

اتفاق عجیب برای پرسپولیس

تیم پرسپولیس در شرایطی که چهل روز است در لیگ بازی نکرده، دو بار در جدول جایگاهش تغییر کرده است.

به گزارش ۹ صبح، تعویق یک هفته‌ای در شروع لیگ و لغو بازی‌های هفته ششم به دلیل مسابقات هانگژو و همچنین برگزار نشدن هفته پنجم برای تیم‌هایی که در آسیا حضور داشتند و رقیبانشان سبب شده که جدول لیگ انسجام لازم را نداشته باشد.

در حال حاضر همه تیم‌ها حداقل یک بازی عقب افتاده که برای هفته ششم است را دارند و این درحالی است که از روز پنجشنبه مسابقات هفته هفتم پیگیری شده است.

در آخرین تغییران لیگ تراکتور با چهارمین پیروزی متوالی خود ۱۲ امتیازی شد و با انجام ۶ بازی صدرنشین موقت لیگ برتر است‌. پشت سر آنها ذوب آهن نیز با ۶ بازی و ۱۱ امتیاز دوم است.

نکته جالب اینکه پرسپولیس با ۱۰ امتیاز و رتبه دومی جدول به تعطیلات طولانی برای لیگ رفت و آن زمان سپاهان ۱۲ امتیازی و اول بود.

حکم انضباطی و کسر ۴ امتیاز باعث شد پرسپولیس به صدر بیاید و سپاهان با هشت امتیاز به رتبه سوم سقوط کند. حالا با به جریان افتادن لیگ پرسپولیس بدون انجام بازی بار دیگر رتبه‌اش تغییر کرده و این بار در رده سوم جای گرفته است. سپاهان نیز در حال حاضر با هشت امتیاز ششم است.

پرسپولیس، استقلال، سپاهان و نساجی و همچنین گل‌گهر، نفت آبادان و فولاد با ۴ بازی، دو بازی نسبت به برخی تیم‌ها کمتر دارند. ملوان هوادار، مس و شمس آذر نیز در حال حاضر ۵ بازی کرده‌اند.

در این میان استقلال خوزستان که با ۶ بازی و یک امتیاز پانزدهم است بدترین وضعیت را دارد و احتمالا با انجام بازی‌های فولاد به قعر خواهد رفت. پرسپولیس نیز فرصت دارد با برتری در بازی مقابل گل‌گهر با وجود یک بازی کمتر نسبت به تراکتور بار دیگر صدرنشین شود.

نکته عجیب اینکه با توجه به فیفادی پیش رو، جدول لیگ فعلا سر و سامان نمی‌گیرد و باید دید انسجام و برابری در تعداد بازی‌ها چه زمانی به لیگ برتر برمی‌گردد.

    نظر شما