اولین واکنش رسمی نسبت به خبر فسخ سرمربی پرسپولیس

اولین واکنش رسمی نسبت به خبر فسخ سرمربی پرسپولیس

مسئول کمیته نقل و انتقالات به خبر فسخ قرارداد یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش 9 صبح، در حالی که ساعتی پیش پیگیری ها از نزدیکان یحیی گل‌محمدی حاکی از فسخ قرارداد او با پرسپولیس داشت، این موضوع با واکنش رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ همراه شد.

فرشید طاهری در حالی که به دنبال منبع خبر منتشره در "ورزش سه" بود، نسبت به فسخ قرارداد یحیی اعلام بی اطلاعی کرد و گفت: تا زمانی که در ساختمان سازمان لیگ بودم، او برای فسخ قرارداد مراجعه نکرد.

وی افزود: از همکارانم پرسیدم و آنها گفتند تا زمان تعطیلی سازمان لیگ او فسخ قراردادش را ثبت نکرده و به سازمان لیگ هم مراجعه نکرده است.

او در پاسخ به این سوال خبرنگار که آیا ممکن است بدون ثبت در سازمان لیگ قراردادش را فسخ کند؟ اظهار داشت: ممکن است ایشان استعفا داده باشند یا تصمیم به فسخ گرفته باشند اما برای جدایی یک طرفه رسمی باید ثبت فسخ در سازمان لیگ انجام شود.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا او بعد از فسخ امکان کار در تیم دیگری دارد؟ گفت: خیر این امکان وجود نخواهد داشت و بعد از فسخ قرارداد یک طرفه نمی‌توانند تا پایان فصل به تیم دیگری بروند.

مسئول نقل و انتقالات در پاسخ به این سوال که آیا بعد از فسخ می‌تواند با پرسپولیس قرارداد دیگری ببندد؟ عنوان کرد: این نکته‌ای است که می‌تواند بر اساس قانون تفسیر متفاوتی داشته باشد. در قانون آمده «تیم دیگر» و بنابراین امضای قرارداد با پرسپولیس مشکلی نخواهد داشت.

    نظر شما