ناکامی ادامه‌دار عنایتی برابر استقلال

ناکامی ادامه‌دار عنایتی برابر استقلال

رضا عنایتی بازهم مقابل تیمش سابق ناکام بود.

به گزارش 9 صبح، رضا عنایتی یکی از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال است که رکورد گلزنی او کماکان دست نخورده باقی است.

عنایتی با هر متر و معیار از ستاره‌های استقلال محسوب می‌شود و به عنوان بازیکن و ستاره افتخارات زیادی را با پیراهن آبی کسب کرد و همیشه تقابل او در هر لباس با تیم سابقش جذاب است.

عنایتی با هوادار به جمع مربیان لیگ برتری اضافه شد. او در لیگ بیست و یکم با تیمی که خود به لیگ برتر آورده بود، دو بار در هفته اول و شانزدهم مقابل استقلال صف آرایی کرد و به ترتیب ۱-۰ و ۲-۱ مغلوب شد.

رضا عنایتی در لیگ بیست و دوم از هفته هفدهم هدایت نفت مسجدسلیمان را بر عهده گرفت و تا هفته بیست و دوم ۵ بازی روی نیمکت این تیم بود. یکی از این بازی‌ها برابر استقلال بود که این بار با نتیجه ۳-۱ مغلوب شد! رکورد صددرصد شکست عنایتی برابر استقلال به عنوان مربی این فصل با پیکان هم ادامه پیدا کرد. این بار در هفته پانزدهم عنایتی ۲-۱ باخت، چهار بازی به عنوان مربی برابر استقلال و چهار شکست! اما سال ۱۴۰۲ برای عنایتی سال خوبی نبوده و روند ناکامی او ادامه دارد. او ابتدا در تابستان با تیم ملی امید به ازبکستان باخت و شانس صعود به المپیک ۲۰۲۴ پاریس را از دست داد. سپس در ابتدای پاییز در بازی‌های آسیایی هانگژو به هنگ کنگ باخت و حذف شد.

با برکناری رسول خطیبی، عنایتی از هفته یازدهم روی نیمکت پیکان نشست و بازی برابر استقلال پنجمین بازی او به عنوان سرمربی این تیم لیگ برتری بود. حاصل این پنج مسابقه سه تساوی و دو شکست شد، با دوگل زده و ۴ گل خورده  که به هیچ عنوان کارنامه‌ای قابل دفاع نیست، حتی اگر پیکان بازی خوبی را برابر استقلال به نمایش گذاشته باشد.

منبع: خبرورزشی

وب گردی

    نظر شما