قلعه‌نویی: سوریه حریف آسانی نخواهد بود

قلعه‌نویی: سوریه حریف آسانی نخواهد بود

سرمربی تیم ملی ایران گفت: تغییر نگرش دادیم و از فوتبال دفاعی به فوتبال هجومی رسیدیم.

به گزارش 9 صبح، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار با سوریه گفت: در رابطه با بازی به نظر من یکی از سخت‌ترین بازی‌ها خواهد بود. با شناختی که از مربی بزرگشان و تیم سوریه داریم، یقینا ساختار دفاعی قوی‌ای دارند. در سه بازی گذشته هم یک گل خوردند و ما با تیم سخت‌کوشی بازی داریم. به همین دلیل ما باید بیشتر از آنها دوندگی داشته باشیم، با کمترین اشتباه.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: امیدوارم مثل بازی با امارات بازیکنان بتوانند توانایی‌هایشان را در زمین پیاده کنند. تیم ایران بازیکنان بزرگی دارد و باید کیفیت و تمرکز خوبی داشته باشیم. نتایج و رفتارهای قبل به ما درس داده و ما باید تمرکز کافی داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی با سوریه داشته باشیم.

وی عنوان کرد: اعتقاد من این است که فوتبال به دو بخش ساختار دفاعی و حمله تقسیم شده است. تیم سوریه با آقای کوپر در بخش دفاعی قوی است. تیم‌هایی که در گذشته داشتند مانند والنسیا و تیم‌های ملی در ساختار دفاعی خوب عمل می‌کردند. ما هم پیشرفت‌های خیلی خوبی داشتیم و در روزی که مسئولیت با من است تغییر نگرش دادیم و از فوتبال دفاعی به فوتبال هجومی رسیدیم.

    نظر شما