هشت چهره ویژه هفته هجدهم لیگ برتر

هشت چهره ویژه هفته هجدهم لیگ برتر

هشت چهره ویژه هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال را بشناسید.

به گزارش 9 صبح، در 2 بازی حساس بین نمایندگان تهرانی و اصفهانی چهره‌های ویژه‌ای حضور دارند که بر جذابیت این 2 مسابقه می‌افزایند.

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با انجام هشت دیدار به انجام خواهد رسید. بدون تردید تقابل بین استقلال و سپاهان، حساس‌ترین جدال این هفته خواهد بود اما به جز این مسابقه، در هفته پیش‌رو بازهم تقابل‌های زیبایی را خواهیم دید. در این گزارش به بررسی چهره‌های ویژه هفته هجدهم می‌پردازیم.

گل‌گهر سیرجان - نساجی مازندران: روبرتو تورس

توقف خانگی برابر پیکان اصلا نتیجه خوبی برای گل‌گهر سیرجان نبود. آن‌ها حالا میزبان تیم بحران‌زده نساجی هستند که برای اولین‌بار در لیگ بیست‌وسوم با ساکت الهامی پا به میدان می‌گذارد. بدون شک بازهم روبرتو تورس، امید اصلی سیرجانی‌ها برای درخشش در این مسابقه است. هافبک باتجربه اسپانیایی مهندس حملات گل‌گهر خواهد بود و می‌تواند چهره ویژه این دیدار باشد. سرمربی سابق مس رفسنجان هم مطلع است که کنترل کردن تورس، زهر فاز تهاجمی تیم میزبان را خواهد گرفت و قطعا برنامه‌های ویژه‌ای برای مهار تورس دارد.

فولاد خوزستان - ملوان بندرانزلی: موسی کولیبالی

اولین پیروزی فولاد با هدایت احمد آل‌نعمه در رویارویی با صنعت‌نفت در دربی خوزستان حاصل شد. موسی کولیبالی، مدافع باتجربه اهوازی‌ها در این دیدار هم موفق به گلزنی شد و هم در امور تدافعی نمایش تحسین‌برانگیزی داشت. او حالا در مصاف خانگی با ملوان هم می‌تواند مهره‌ای تاثیرگذار باشد. انزلی‌چی‌ها در خارج خانه از خانه همواره تیم زهرداری بوده‌اند و از طرفی در بازی رفت هم فولاد را تحقیر کردند. کولیبالی و هم‌تیمی‌هایش باید مقابل حملات نماینده استان گیلان مقاومت کنند و دروازه خود را بسته نگه دارند.

استقلال تهران - سپاهان اصفهان: سیاوش یزدانی

حساس‌ترین تقابل این هفته لیگ برتر پر از چهره خاص و ویژه است. با این حال شاید سیاوش یزدانی، جالب‌ترین گزینه ممکن باشد. بازیکنی که این روزها به دلیل کمبود مدافع، جایگاه ثابتی در ترکیب طلایی‌پوشان پیدا کرد اما در دیدار برگشت با الهلال از زمین مسابقه اخراج شد. سیاوش حالا فرصت این را دارد تا برابر تیم سابقش استقلال به میدان برود. همواره او در تقابل‌های حساس نمایشی خاص داشته است و در همین دوئل استقلال و سپاهان سابقه دادن یک پنالتی جنجالی را هم دارد. باید دید او در بازی سه‌شنبه چه عملکردی خواهد داشت.

تراکتور تبریز - استقلال خوزستان: ریکاردو آلوز

یکی از دلایل باخت ناامیدکننده مقابل پرسپولیس، نمایش ضعیف ریکاردو آلوز بود. مغز متفکر سرخ‌های تبریزی به خوبی کنترل شده بود و نتوانست توانایی‌هایش را منصه ظهور بگذارد. این‌بار اما در جدال خانگی مقابل استقلال خوزستان که تراکتور نیازمند کسب 3 امتیاز است، ریکاردو نقشی محوری ایفا می‌کند. او در بازی رفت هم با پاس گلی تماشایی گره مسابقه را برای تیم تحت هدایت پاکو خمس باز کرد و حالا باید دید برابر تیم اوج‌گرفته سیروس پورموسوی چه خروجی‌ای خواهد داشت.

شمس‌آذر قزوین - مس رفسنجان: سجاد شهباززاده

با حضور محرم نویدکیا در راس کادرفنی مس رفسنجان، نارنجی‌پوشان طی 2 مسابقه به 4 امتیاز دست یافته‌اند و برخی از بازیکنان به وضوح کیفیت بهتری از خود نشان می‌دهند. یکی از این بازیکنان سجاد شهباززاده است. مهاجم باتجربه‌ای که در سپاهان تجربه‌ای خاطره‌انگیز با محرم نویدکیا داشت و آقای گل لیگ برتر شد. حالا این بازیکن پس از دورانی کابوس‌وار در استقلال و مس رفسنجان، با روی کار آمدن محرم مجددا اوج گرفت و برابر نساجی هم گل زد و هم پاس گل داد. حالا سجاد با کوهی از انگیزه به قزوین رفته تا نشان دهد عملکرد هفته قبل مقابل تیم مازنی اتفاقی نبوده است.

آلومینیوم اراک - هوادار تهران: مهدی لیموچی

مهدی لیموچی در این فصل جزو بهترین بازیکنان آلومینیوم بوده است. او در جدال با شمس‌آذر در نیم‌فصل اول و در تقابل با استقلال خوزستان در نیم‌فصل دوم دبل کرد که اولی منجر به پیروزی و دومی منتج به شکست شد. حالا بازهم مجتبی حسینی امید دارد تا وینگر جوان و خوش‌تکنیکش بتواند در رویارویی با هوادار خودی نشان دهد و تیمش را به مسیر روبه‌رشد بازگرداند و البته اولین شکست مسعود شجاعی در لیگ برتر را رقم بزند. در سوی مقابل امین قاسمی‌نژاد جزو آماده‌ترین عناصر تهاجمی تیم پایتخت‌نشین به‌حساب می‌آید.

پیکان تهران - صنعت‌نفت آبادان: حامد پاکدل

حامد پاکدل جزو روی فرم‌ترین مهاجمان کنونی لیگ برتر است که از نظر اعتماد‌به‌نفس نیز شرایط مطلوبی دارد. او و هم‌تیمی‌هایش در جدال خانگی برابر صنعت‌نفت به چیزی جز برد نمی‌اندیشند. حامد سابقه بازی در صنعت‌نفت را دارد و با حال‌وهوای این تیم آشناست. البته که خودروسازان کار ساده‎‌ای ندارند. شاگردان سهراب بختیاری‌زاده نیز باید در این دوئل به برتری برسند تا از بحران بزرگی که گرفتارش شده‌اند نجات یابند و از قعر جدول فاصله بگیرند. باید دید فاتح این جدال 6 امتیازی کدام تیم خواهد بود.

ذوب‌آهن اصفهان - پرسپولیس تهران: محمدجواد محمدی

نامی جز محمدجواد محمدی برای این بازی به ذهن متبادر نمی‌شود. مهاجمی که مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت اما شرایط برای حضورش در این تیم مهیا نشد و باید در نیم‌فصل دوم هم همراه با گاندوها باشد. محمدی سابقه گلزنی برابر پرسپولیس را دارد و در نیم‌فصل نخست جزو برترین مهره‌های محمد ربیعی بود. باید دید بازهم محمدی مقابل تیمی که درخواست به خدمت گرفتنش را داشت، خوش می‌درخشد یا خیر.

وب گردی

    نظر شما