آلرژی استقلالی‌ها به رنگ نارنجی

آلرژی استقلالی‌ها به رنگ نارنجی

آبی‌پوشان پایتخت هیچ‌گاه در رویارویی‌های خود با مس رفسنجان در لیگ برتر شکست نخورده‌اند.

به گزارش 9 صبح، مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذی فوتبال ایران قرار است با برگزاری 3 مسابقه معوقه به پایان کار خود برسد و 3 تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان که جزو مدعیان اصلی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها محسوب می‌شوند، باید برابر رقبای خود قرار گیرند. آبی‌پوشان پایتخت که پرافتخارترین تیم جام حذفی محسوب می‌شوند، با قرعه‌ای دشوار در آغاز فعالیت خود در جام حذفی 03-1402 مواجه شده‌اند و باید در رفسنجان برابر مس به میدان بروند.

آبی‌پوشان پایتخت که فصل گذشته هم با کنار زدن تراکتور تبریز، گام نخست را در جام حذفی برداشتند، بازهم باید برابر حریف لیگ برتری صف‌آرایی کنند؛ آن‌هم تیم مس رفسنجان که در 3 مسابقه اخیر خود با هدایت محرم نویدکیا کاملاً متحول‌شده و از روزهای بحرانی فاصله گرفته است. استقلالی‌ها در شرایطی باید روز دوشنبه چهاردهم اسفندماه در ورزشگاه شهدای صنعت مس برابر مس رفسنجان صف‌آرایی کنند که براساس آمار و ارقام، نارنجی‌پوشان هیچ‌گاه نتوانسته‌اند در مقابل استقلال قد علم کنند و این تیم را شکست بدهند.

اولین بازی تاریخ مس در لیگ برتر مقابل استقلال!

مس رفسنجان از بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، شانس حضور در جمع تیم‌های تراز اول را به‌دست آورد و جالب آنکه اولین بازی تاریخ مس رفسنجان در لیگ برتر هم مقابل استقلال بود؛ جایی‌که نارنجی‌پوشان در ورزشگاه آزادی تهران با 2 گل مقابل استقلال مغلوب شدند که وریا غفوری و امیرارسلان مطهری گل‌های آبی‌پوشان پایتخت را به‌ثمر رساندند. در آن مقطع، محمد ربیعی سکان‌دار مس رفسنجان بود و محمود فکری هم در قامت سرمربی استقلال فعالیت می‌کرد.

به یاد آخرین روز مربیگری فکری در استقلال

محمود فکری تنها در 16 مسابقه لیگ برتری روی نیمکت استقلال حضور پیدا کرد که مس رفسنجان، تنها تیمی بود که فکری در قامت سرمربی استقلال 2 بار برابر آن قرار رفت. در دور برگشت لیگ بیستم بود که آبی‌پوشان پایتخت در رفسنجان مقابل مس به تساوی 1-1 رضایت دادند و این تساوی باعث شد تا انتقادات علیه فکری به اوج خود برسد و همین مسئله باعث برکناری این سرمربی از هدایت استقلال شد؛ آن‌هم در حالی‌که نارنجی‌پوشان رفسنجانی برای نخستین‌بار توانستند مقابل استقلال امتیاز کسب کنند.

رکورد ویژه آبی‌ها؛ 4 برد در 5 مسابقه

استقلال در 2.5 فصل اخیر با 3 سرمربی مختلف مقابل مس رفسنجان قرار گرفته است؛ فرهاد مجیدی، ریکاردو سا پینتو و جواد نکونام. در لیگ بیست‌ویکم، شاگردان فرهاد مجیدی در بازی رفت‌وبرگشت موفق شدند مقابل مس به پیروزی برسند و در فصل گذشته هم بازی رفت 2 تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در بازی برگشت، شاگردان سا پینتو بردی 2 بر یک را جشن گرفتند. در دوئل رفت استقلال و مس رفسنجان در لیگ بیست‌وسوم هم شاگردان جواد نکونام با گل‌به‌خودی میثم تیموری بردی ارزشمند را در رفسنجان به‌دست آوردند و حالا در سودای آن هستند تا رکورد ویژه خود را برابر مس حفظ کنند و در هشتمین رویارویی بتوانند این تیم متحول‌شده را از پیش بردارند و به جمع 8 تیم برتر جام حذفی راه یابند.

وب گردی

    نظر شما