شوک مسی‌ها به نکونام/ استقلال با جام حذفی وداع کرد

شوک مسی‌ها به نکونام/ استقلال با جام حذفی وداع کرد

تیم فوتبال استقلال تهران از گردونه مسابقات جام حذفی کنار رفت.

به گزارش ۹ صبح، تیم های فوتبال مس رفسنجان و استقلال تهران امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و به میزبانی مس به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود مس به اتمام رسید تا محرم نویدکیا برنده تقابل با جواد نکونام شود و نماینده رفسنجان جشن صعود بگیرد.

در نیمه نخست تیم استقلال صاحب ضربه پنالتی شد که این فرصت توسط صالح حردانی به هدر رفت و حامد لک به زیبایی این توپ را در دقیقه ۱۲ مهار کرد. در دقیقه ۲۴ هم محمد مهدی محبی توانست دروازه استقلال را روی پاس دقیق سعید واسعی باز کند. هر دو تیم در ادامه صاحب فرصت‌هایی شدند اما نتیجه‌بخش نبود.

در نیمه دوم چند تغییر در تیم استقلال انجام شد و آبی‌پوشان فرصت‌هایی را ایجاد کردند اما ثمری نداشت. در دقیقه ۶۸ هم منتظر محمد، بازیکن عراقی مس در مصافی تک‌به‌تک با سیدحسین حسینی توانست با ضربه چیپ تماشایی گل دوم تیمش را به ثمر برساند‌ و هواداران رفسنجانی شاد شوند.

در دقیقه ۸۷ استقلال توسط رافائل سیلوا به گل رسید اما رضا عادل، داور مسابقه به علت خطای آرمین سهرابیان روی حامد لک آن را مردود اعلام کرد. در دقیقه ۸۹ حامد لک به زیبایی ضربه مهرداد محمدی را راهی کرنر کرد. مس در دقیقه ۹۰ صاحب دو فرصت متوالی مناسب شد اما به گل نرسید.

در ادامه هم اتفاق خاصی در بازی رخ نداد تا شاگردان جواد نکونام وداع زودهنگامی با مسابقات جام حذفی داشته باشند.

وب گردی

    نظر شما