صعود آسان پرسپولیس/ سرخ‌پوشان غافلگیر نشدند!

صعود آسان پرسپولیس/ سرخ‌پوشان غافلگیر نشدند!

تیم فوتبال پرسپولیس تهران راهی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی شد.

به گزارش ۹ صبح، تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و نفت و گاز گچساران از ساعت ۲۰ امشب در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و به میزبانی ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار تیم پرسپولیس با ارائه بازی روان و جذاب توانست حریف خود را با ۳ گل شکست بدهد تا مدافع عنوان قهرمانی شروع خوبی در جام حذفی داشته باشد.

در نیمه نخست تیم پرسپولیس در بیشتر دقایق بازی صاحب توپ و میدان بود و چند فرصت گلزنی هم ایجاد کرد. در دقیقه ۳۲ عیسی آل‌کثیر موفق به گلزنی شد اما کیوان علیمحمدی آن را آفساید اعلام کرد. در دقیقه ۳۸ هم ضربه دقیق مهدی ترابی تبدیل به گل شد تا تیم پرسپولیس پیروز به رختکن برود.

با آغاز نیمه دوم و در دقیقه ۴۷ دانیال‌ اسماعیلی‌فر با ضربه‌ای تماشایی گل دوم تیم پرسپولیس را به ثمر رساند. در دقیقه ۵۵ عیسی آل‌کثیر از داخل محوطه جریمه موفق شد برای پرسپولیس گلزنی کند. در ادامه هم پرسپولیس بازی را در اختیار داشت و با همان سه گل مسابقه را به اتمام رساند و راهی دور یک‌هشتم نهایی شد.

پیش از این مسابقه، تیم‌های مس رفسنجان و سپاهان اصفهان با حذف استقلال تهران و شمس‌آذر قزوین در ۹۰ دقیقه قانونی جشن صعود گرفته بودند.

    نظر شما