ناصر محمدخانی مهاجرت کرد / ماجرای جنجالی اسطوره پرسپولیس و شهلا جاهد

ناصر محمدخانی  مهاجرت کرد / ماجرای جنجالی اسطوره پرسپولیس و شهلا جاهد

محمدخانی، بازیکن سابق پرسپولیس به کانادا مهاجرت کرد.

به گزارش 9 صبح ؛ اخبار رسیده از این حکایت دارد ناصر محمد خانی اسطوره پرسپولیس به کشور ترکیه مهاجرت کرده است تا بعد از آن به کانادا مهاجرت کند.

خدیجه «شهلا» جاهد (٢٠ اردیبهشت ١٣۴٨ – ١٠ آذر ۱۳۸٩) همسر موقت بازیکن فوتبال ناصر محمدخانی بود که به اتهام قتل لاله سحرخیزان، همسر دائم محمدخانی، در ۱۷ مهر ۱۳۸۱ در خانه‌ای واقع در میدان کتابی تهران، به قصاص محکوم شد و بامداد ۱۰ آذر ۱۳۸۹ در زندان اوین به دار آویخته شد.

جاهد

 شهلا جاهد که در سنین نوجوانی به بازیکن معروف فوتبال، ناصر محمدخانی، دل باخت و بعدتر همسر «صیغه‌ای» او شد. پیوندی که نتیجه‌ی آن قتل لاله سحرخیزان، همسر رسمی ناصر محمدخانی بود. متهم این قتل شهلا جاهد شناخته شد و به جرم خود اعتراف کرد. اعترافی عجیب و پر از شائبه. شهلا در دادگاه ادعا کرده بود که شب پیش از حادثه در خانه لاله مخفی شده است. خانه دوبلکس گل نبی. در بازجویی‌های نخست ادعا می‌کرد که من کشتم، ولی در اعتراف دیگری گفته بود: شب قبل از جنایت در خانه لاله پنهان بودم، اما صبح پیش از ترک آنجا دیدم ٢ مرد آمدند و او را کشتند به همین علت صحنه قتل را با تمام جزییاتش می‌دانستم.

file

ماجرای شهلا؛ متفاوت‌ترین زندانی بند زنان اوین

عالیه عطایى (نویسنده) نوشت: «این عکس فقط یک عکس نیست. نمی‌دانم چه کسی این لحظه را ثبت کرده و قبل و بعد همین لحظه چه بوده، اما بار‌ها در ذهنم باسازی‌اش کردم؛ و درست وقتی که تصمیم گرفتم روایتی از این زن (یا به عبارتی دو زن زندگی ناصر محمدخانی) بنویسم متوجه شدم هیچ اهمیتی در لحظه‌ی قبل و بعد نیست. همین لحظه و نگاه سرزنشگر و همزمان عاشقانه به مردی که سرش را پایین انداخته برای این تراژدی کافی است.

 

وب گردی

    نظر شما