تابستان پرماجرا در انتظار تراکتوری‌ها

تابستان پرماجرا در انتظار تراکتوری‌ها

باشگاه تراکتور تبریز تابستان سخت و شلوغی را تجربه خواهد کرد.

به گزارش 9 صبح، در پایان فصل جاری، قرارداد 14 بازیکن با سرخ‌پوشان تبریزی خاتمه پیدا می‌کند.

سرخ‌پوشان تبریزی در حال گذراندن یکی از بهترین فصول خود با هدایت پاکو خمس هستند و البته آن‌ها امیدوارند که بتوانند تا پایان فصل در کورس مدعیان بالانشین جدول بمانند و یا مقام قهرمانی لیگ بیست‌وسوم را از آن خود کنند و یا بتوانند با کسب سهمیه آسیایی به کار خود در رقابت‌های فصل جاری پایان بدهند. سرمربی اسپانیایی تراکتور قرارداد خود را به صورت بلندمدت با تراکتوری‌ها تمدید کرده و هنوز 2 فصل دیگر از مدت قرارداد او با سرخ‌پوشان تبریزی باقی‌مانده اما شرایط فهرست تراکتور ویژه است و 14 بازیکن این تیم در خطر جدایی هستند.

2 مدافع راست و 2 مدافع چپ در مسیر جدایی!

احسان مرادیان، دروازه‌بان ذخیره تراکتوری‌ها که با توجه به عملکرد خوب حسین پورحمیدی کاملاً نیمکت‌نشین شده، در پایان فصل قراردادش با سرخ‌پوشان تبریزی خاتمه پیدا می‌کند و احتمال عدم تمدید قرارداد او وجود دارد. محمد حسینی، مدافع باتجربه و خبرساز تراکتوری‌ها که در پست‌های مختلف از جمله دفاع میانی هم توانایی بازی درد، در کنار میلاد کُر مدافع جوان سرخ‌پوشان تبریزی، 2 مدافع میانی تراکتور هستند که قراردادشان رو به پایان است.

مهدی شیری، مدافع راست باتجربه تراکتوری‌ها که جزو مهره‌های موردپسند پاکو خمس است در کنار محمد آقاجانپور، دیگر مدافع راست سرخ‌پوشان در پایان فصل جاری به نقطه پایان قراردادشان با تراکتور می‌رسند. محمد نادری و سعید کریم‌آذر که برای حضور در سمت چپ خط دفاعی تراکتور، رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند، مدت قرارددشان تا پایان لیگ بیست‌وسوم است و بعد از پایان رقابت‌های فصل جاری، قرارداد این 2 بازیکن هم با سرخ‌پوشان تبریزی به پایان خواهد رسید.

هافبک عراقی هم به پایان قراردادش نزدیک می‌شود

صفا هادی، هافبک عراقی و باتجربه تراکتوری‌ها تا پایان لیگ بیست‌وسوم با سرخ‌پوشان تبریزی قرارداد دارد و در کنار او، بهزاد سلامی هافبک جوان تراکتوری‌ها که محصول آکادمی این باشگاه است، تا پایان فصل جاری با تراکتور قرارداد دارد. با توجه به عملکرد هادی، به نظر می‌رسد که تمدید قرارداد او برای تراکتوری‌ها حائزاهمیت باشد و حفظ این هافبک عراقی یکی از اولویت‌های سرخ‌پوشان تبریزی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه محسوب می‌شود که باید دید آیا دوره حضور هادی در فوتبال ایران تمدید می‌شود یا خیر.

خطر پایان همکاری با ستاره برزیلی و مهاجم پرسپولیسی!

گوستاوو واگنین هافبک تهاجمی کلیدی و تاثیرگذار سرخ‌پوشان تبریزی که جزو بازیکنان محبوب این تیم هم محسوب می‌شود، تا پایان فصل جاری با تراکتوری‌ها قرارداد دارد و بدون‌شک حفظ این مهره تاثیرگذار برای تراکتوری‌ها حائزاهمیت و حائزاولویت باشد. مهدی هاشم‌نژاد، وینگر جوان اما خوش‌تکنیک تراکتور به همراه محمدمهدی قنبری دیگر عناصر تهاجمی تراکتور هستند که قراردادشان رو به پایان است و این 2 بازیکن هم تا پایان لیگ بیست‌وسوم با تراکتور قرارداد دارند.

مهدی عبدی که با قراردادی قرضی از پرسپولیس به تراکتور پیوسته، در پایان فصل جاری قراردادش با سرخ‌پوشان تبریزی به پایان خواهد رسید و با توجه به شرایط خط حمله پرسپولیس و عملکرد خوب عبدی در تراکتور، به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه تبریزی برای حفظ مهدی عبدی کار سختی را در پیش داشته باشند. امیر ابراهیم‌زاده، مهاجم آکادمی تراکتور که سابقه بازی برای تیم بزرگسالان را هم دارد، چهاردهمین بازیکنی است که قراردادش با تراکتور رو به پایان است.

    نظر شما