بیرانوند، قربانی بزرگ ویروس فیفادی!

بیرانوند، قربانی بزرگ ویروس فیفادی!

علیرضا بیرانوند چهار بار در جریان اردوهای تیم ملی فوتبال ایران دچار آسیب‌دیدگی شده است.

به گزارش 9 صبح، در فاصله کمتر از 18 ماه، علیرضا بیرانوند 4 بار در جریان اردوهای تیم ملی دچار آسیب‌دیدگی شده است.

هواداران پرسپولیس سال جدید را با یک شوک غیرمنتظره آغاز کردند؛ مصدومیت علیرضا بیرانوند. دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس در حالی از ناحیه مچ دست دچار آسیب‌دیدگی شده که حالا براساس آخرین اخبار و اطلاعات منتشره از سوی این باشگاه، آن‌ها باید در 4 تا 6 مسابقه آینده خود در غیاب علیرضا بیرانوند کار خود را پیش ببرند و فقدان این دروازه‌بان باتجربه بدون‌شک می‌تواند به ضرر سرخ‌پوشان پایتخت تمام شود؛ به‌ویژه آنکه دروازه‌بان دوم پرسپولیس هم تجربه کافی را ندارد و امیررضا رفیعی با انجام تنها یک بازی لیگ برتری، محصول آکادمی سرخ‌پوشان است و امید به شکوفایی در بازی‌های پیش‌رو دارد.

پرسپولیسی‌ها در شرایطی از مصدومیت علیرضا بیرانوند مطلع شدند که نسبت به رفتار کادرپزشکی و کادرفنی تیم ملی معترض هستند؛ چرا که طبق بیانیه جنجالی سرخ‌پوشان علیه تیم ملی، مصدومیت به‌وجود آمده برای بیرانوند در اردوی اخیر تیم ملی ایجاد شده و با وجود ایجاد مصدومیت برای دروازه‌بان پرسپولیس، اجازه خروج او از اردوی ملی صادر نشده تا در نهایت با تشدید وضعیت علیرضا بیرانوند، این دروازه‌بان باتجربه نتواند در هفته‌های پیش‌رو همراه تیمش باشد و او دست خود را به تازگی گچ گرفته است.

به یاد خاطره تلخ دوئل با انگلیس

بیرانوند برای نخستین‌بار نیست که با چالش مصدومیت در اردوی ملی مواجه می‌شود و وضعیت او در طول کمتر از 2 سال اخیر عجیب بوده است؛ به‌طوری‌که اولین مصدومیت جدی برای این دروازه‌بان باتجربه در جریان نخستین مسابقه تیم ملی در جام جهانی 2022 به وجود آمد که بیرانوند بعد از برخورد شدید با مجید حسینی از ناحیه بینی دچار آسیب شدید شد و این مسئله او را خیلی زود از ترکیب تیم ملی خارج کرد و بیرانوند جای خود را به حسین حسینی داد و در دیدار با ولز هم نتوانست فرصت بازی به‌دست آورد. تیم ملی در غیاب بیرانوند، 6 بار دروازه‌اش فرو ریخت تا فقدان این دروازه‌بان باتجربه در خط دروازه تیم ملی به چشم آید!

فکی که در تاشکند شکست!

علیرضا بیرانوند در دوران سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی، 3 بار دچار آسیب‌دیدگی جدی شده که اولین مصدومیت او در نبرد با تیم ملی ازبکستان در فینال رقابت‌های کافا 2023 بود؛ جایی‌که روی ناهماهنگی بیرانوند با سعید عزت‌اللهی، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس برخورد شدیدی با عزت‌اللهی داشت و همین مسئله باعث شد تا تعطیلات تابستانه برای بیرانوند توأمان آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه فک و شکستگی آغاز شود!

مصدومیت غیرمنتظره در آستانه دوئل با رونالدو!

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی که در دوئل با انگلیس در دقیقه 20 جای خود را به حسین حسینی داد و در نبرد با ازبکستان هم از دقیقه 7 جایش را پیام نیازمند در خط دروازه تیم ملی گرفت، در دیدار دوستانه برابر بلغارستان هم خیلی زود دچار آسیب‌دیدگی شد و فقط 23 دقیقه در زمین حضور داشت و جای خود را به پیام نیازمند داد؛ آن‌هم در حالی‌که به فاصله 12 روز بعد از دیدار با بلغارستان، بیرانوند باید برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر و یاران کریستیانو رونالدو به میدان می‌رفت که بعد از گذراندن دوره‌های درمانی فشرده، بیرانوند توانست شانس رویارویی با یاران رونالدو را به‌دست آورد اما کیفیت فنی همیشگی‌اش را نداشت و روز خوبی را برابر النصر پشت سر نگذاشت.

بیرانوند و مصدومیت در استراتژیک‌ترین نقطه فصل!

دروازه‌بان 31 ساله پرسپولیس در اردوی اخیر تیم ملی در بازی رفت برابر ترکمنستان به میدان رفت اما در بازی برگشت نیمکت‌نشینِ حسین حسینی بود. بعد از پایان اردوی ملی مشخص شد که در همان بازی رفت، بیرانوند دچار مصدومیت از ناحیه مچ دست شده و همین مسئله باعث شده تا حالا او 4 تا 6 بازی بعدی پرسپولیس را از دست بدهد؛ آن‌هم در حالی‌که سرخ‌پوشان پایتخت در کورس قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی قرار دارند و دیدارهای پیش‌روی این تیم برابر گل‌گهر سیرجان، ملوان بندرانزلی، صنعت‌نفت آبادان و آلومینیوم اراک است و بعد از آن‌هم باید برای جدال با سپاهان اصفهان آماده شوند! بدون‌شک مصدومیت بیرانوند در مقطع کنونی می‌تواند به کیفیت فنی سرخ‌پوشان لطمه بزند و باید دید در غیاب این دروازه‌بان باتجربه شرایط برای پرسپولیس چگونه پیش خواهد رفت.

    نظر شما