خاموشی دو ستاره در فولاد

خاموشی دو ستاره در فولاد

شاهین توکلی و جفرسون باهیا روزهای خوبی را در فولاد خوزستان سپری نمی‌کنند.

به گزارش 9 صبح، شاهین توکلی و جفرسون باهیا دو مدافع میانی مس رفسنجان در لیگ بیست‌ودوم بودند که با عملکرد خوب، توجه سایر تیم‌های لیگ برتری را به خود جلب کردند. فولاد موفق شد این دو مدافع میانی را در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وسوم جذب کند اما درخشش باهیا و توکلی در اهواز ادامه‌دار نبود.

روزهای روشن، خداحافظ!

فصل گذشته پرسپولیس با ۱۳ گل خورده، عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر را کسب کرد. پس از سرخ‌پوشان پایتخت، تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک با ۱۵ گل خورده به طور مشترک در رده دوم ایستادند. زوج توکلی-باهیا در ترکیب تیم تحت هدایت محمد ربیعی جواب داده و گل زدن به مس رفسنجان، کار هر تیمی نبود.

شاهین توکلی تا پایان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، ۱۸ بار برای فولاد به میدان رفته و حالا کافی است تعداد گل‌های خورده فولاد در این فصل را با فصل گذشته مس رفسنجان مقایسه کنید؛ فولاد در این فصل ۲۹ گل دریافت کرده که آمار دفاعی بسیار ضعیفی به‌شمار می‌رود.

جفرسون باهیا هم ۱۹ بازی در ترکیب فولاد به میدان رفته اما زوج باهیا-توکلی در فولاد جواب نداده است. هر دو بازیکن از دوران اوج خود فاصله زیادی گرفته‌اند؛ هرچند دیگر بازیکنان فولاد هم روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند و قهرمان 2 دوره لیگ برتر، حالا برای فرار از سقوط و بقا می‌جنگد.

وب گردی

    نظر شما