لیورپول جدایی تیاگو آلکانتارا تایید کرد

لیورپول جدایی تیاگو آلکانتارا تایید کرد

تیاگو آلکانتارا پس از پایان قرارداد چهار ساله‌اش در تابستان 2024 از باشگاه لیورپول جدا می‌شود و بازیکن آزاد خواهد بود.

به گزارش 9 صبح، تیاگو آلکانتارا، هافبک خلاق اسپانیایی در تابستان 2020 پس از کسب سه‌گانه با بایرن مونیخ به لیورپول پیوست و شور و اشتیاق زیادی بین هواداران لیورپول ایجاد کرد اما مصدومیت‌ها نگذاشتند او انتظارات را به‌خوبی برآورده کند.

به گزارش وب‌سایت لیورپول، تیاگو آلکانتارا پس از پایان قرارداد چهار ساله‌اش در تابستان 2024 از باشگاه لیورپول جدا می‌شود و بازیکن آزاد خواهد بود. این هافبک 33 ساله طی دوران حضورش در آنفیلد، 98 بار بازی کرد و 6 گل به‌ثمر رساند. تیاگو همراه با لیورپول موفق شد فاتح جام‌های FA Cup، لیگ‌کاپ و کامیونیتی شیلد شود. 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در خصوص خروج تیاگو آلکانتارا گفت:

حتی قبل از اینکه تیاگو به لیورپول بیاید، بر این باور بودم که اگر واقعاً فوتبال را دوست دارید، دیدن بازی او بسیار چشم‌نواز است. از نظر فنی او بازیکن خیلی خیلی خوبی است؛ استعدادی که می‌تواند در هر تیمی در جهان بازی کند و افتخاری بود که او را در کنار خود داشتیم. قبل از اینکه تیاگو به اینجا بیاید، چیزهای زیادی در مورد او به عنوان یک فوتبالیست می‌دانستم. چطور ممکن بود ندانم او در بارسلونا و بایرن مونیخ چه کارهایی کرده؟  وقتی او تصمیم گرفت با ما چالش جدیدی را پیش ببرد، خوش‌حال‌ترین بودم. 

از آن به بعد، او را از نزدیک دیدم و تنها چیزی که می‌توانستم بگویم «اوه!» بود. می‌دانم مصدومیت‌ها برای او و همچنین برای ما آزاردهنده بود، اما سطح بازی او در زمان آمادگی، باورنکردنی بود. این همان چیزی است که به یاد خواهم آورد. 

حالا او با خانواده‌اش به سمت جدیدی می‌رود و ما فقط می‌توانیم برایشان بهترین‌ها را آرزو کنیم. هر کجا بازی کند، خوشحال می‌شوم تماشایش کنم. هنرمندی در این بازی که زیباترین تصاویر را خلق خواهد کرد.

منبع: طرفداری

وب گردی

    نظر شما