وقتی پیکه وکیل مدافع لاپورتا میشود:خیلی‌ها او را بهترین رئیس تاریخ بارسلونا می‌دانند

وقتی پیکه وکیل مدافع لاپورتا میشود:خیلی‌ها او را بهترین رئیس تاریخ بارسلونا می‌دانند

صحبت از اختلاف بین لاپورتا و ژاوی و احتمال اخراج اسطوره بارسلونا از نیمکت این تیم به تیتر یک خبرگزاری‌های اسپانیا و فوتبال اروپا تبدیل شده است.

به گزارش 9صبح،مدافع سابق بارسا می‌گوید اگر ژاوی اخراج شود بازیکنان باید دیگر خودشان را با این واقعیت وفق دهند.صحبت از اختلاف بین لاپورتا و ژاوی و احتمال اخراج اسطوره بارسلونا از نیمکت این تیم به تیتر یک خبرگزاری‌های اسپانیا و فوتبال اروپا تبدیل شده است.صحبت اخیر ژاوی در مورد مشکلات مالی بارسلونا و اینکه این باشگاه دیگر مثل 25 سال گذشته آن توان مالی برای رقابت با تیم‌های سرشناس دنیا را ندارد باعث دلخوری و عصبانیت هیئت مدیرۀ بلوگرانا به خصوص خوان لاپورتا، مهم‌ترین حامی او شده است. انتقاداتی به لاپورتا به دلیل احتمال اخراج ژاوی پس از تایید ادامه حضور او در سمت سرمربی‌گری مطرح شده است. با این حال، جرارد پیکه، اسطوره بارسلونا، از لاپورتا دفاع کرده و به سختی‌های ریاست این باشگاه اشاره کرده است.

اعتماد پیکه به لاپورتا

این مدافع 37 ساله معتقد است که لاپورتا به زمان بیشتری نیاز دارد و نتایج همه چیز در دنیای فوتبال نیستند. پیکه در گفتگو با "جیجانتس اف‌سی" دراین‌باره گفت:

بسیاری لاپورتا را بهترین رئیس تاریخ باشگاه می‌دانند. نتایج که همه چیز نیست. اعضای باشگاه خوش‌شانس هستند که می‌توانند رئیس خود را انتخاب کنند. من اگر به جای آنها بودم به او تا پایان دوره ریاستش فرصت می‌دادم. ما باید در قبال انتخاب خودمان مسئول باشیم.

لاپورتا در سال ۲۰۲۱ برای دومین بار به عنوان رئیس بارسلونا انتخاب شد و تا سال ۲۰۲۶ در این سمت باقی خواهد ماند. با وجود بحث‌هایی که در مورد برگزاری رأی عدم اعتماد به او مطرح شده است، به نظر می‌رسد پیکه در حال حاضر از لاپورتا حمایت می‌کند. پیکه همچنین در مورد لزوم انطباق بازیکنان با شرایط متغیر در باشگاهی مانند بارسلونا صحبت کرد.

پیکه با اشاره به احتمال اخراج ژاوی در تابستان امسال، گفت:

بازیکنان می‌دانند که در باشگاهی هستند که اوضاع می‌تواند به سرعت تغییر کند و اگر سرمربی عوض شود، آنها باید خودشان را وفق دهند و امیدوار باشند که مورد تایید سرمربی جدید قرار بگیرند.

در ادامه باید دید که آیا ژاوی از سمت خود اخراج خواهد شد یا نه و اگر او از کار برکنار شود چه کسی سکان هدایت بعدی بارسا را در دست خواهد گرفت. بسیاری رافا مارکز را جانشین بعدی ژاوی در این تیم اسپانیایی می‌دانند.

منبع:طرفداری

    نظر شما