مرتضی فنونی زاده از اوسمار انتقاد کرد

مرتضی فنونی زاده از اوسمار انتقاد کرد

مرتضی فنونی زاده می گوید فقط بعد از تساوی 4-4 پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک که منجر به حذف قرمزپوشان از جام حذفی شد، از تعویض های اوسمار انتقاد کرده است اما بعد از آن و قبل تر به علت ارائه بازیهای هجومی، از او حمایت کرده است.

به گزارش 9صبح، مرتضی فنونی زاده  می گوید فقط بعد از تساوی 4-4 پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک که منجر به حذف قرمزپوشان از جام حذفی شد، از تعویض های اوسمار انتقاد کرده است اما بعد از آن و قبل تر به علت ارائه بازیهای هجومی، از او حمایت کرده است.

فنونی زاده اظهار داشت: 

بازی پرسپولیس و هوادار بازی خوبی بود و موقعیت گلهای زیادی خراب شد و در روند معمول بازی باید نتیجه 6-3 به سود پرسپولیس می شد. هر دو تیم توپ های زیادی را خراب کردند. تصور می کنم در هفته های آخر فصل، پرسپولیس برابر حریفانش برنده باشد و استقلال امتیاز از دست بدهد. سخت ترین بازی تیم پرسپولیس برابر تیم شمس آذر قزوین است و ما قصد داریم همراه پیشکسوتان تیم برای تشویق بازیکنان به قزوین برویم.

وی در ادامه افزود:

همه از خوب های هفته های اخیر تعریف کرده اند اما در این میان من فکر می کنم بازیکن بزرگی مثل مسعود ریگی که آرام و بی سر و صدا کار خودش را انجام می دهد، از خوب هایی است که کمتر به او پرداخته شده است و من حالا در این گفتگو از او و توانش یاد می کنم که واقعا در خدمت تیم پرسپولیس بوده است.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما