تعریف خاص ریچارلیسون از یورگن کلوپ:یکی از بهترین مربیانی که تا به حال دیده‌ام

تعریف خاص ریچارلیسون از یورگن کلوپ:یکی از بهترین مربیانی که تا به حال دیده‌ام

.روز گذشته (یکشنبه) و پس از به صدا در آمدن سوت پایان جدال لیورپول با ولورهمپتون، یورگن کلوپ از طرفداران خداحافظی کرد و به حضور طولانی‌مدت و پرافتخار خود در آنفیلد پایان داد.

به گزارش 9صبح،مهاجم تاتنهام به خداحافظی یورگن کلوپ از لیورپول واکنش نشان داد.روز گذشته (یکشنبه) و پس از به صدا در آمدن سوت پایان جدال لیورپول با ولورهمپتون، یورگن کلوپ از طرفداران خداحافظی کرد و به حضور طولانی‌مدت و پرافتخار خود در آنفیلد پایان داد. یورگن کلوپ به واسطه اخلاق و رفتارهای منحصر به فردش، نه تنها در بین بازیکنان و هواداران لیورپول، بلکه بین دیگر اهالی فوتبال نیز به شدت محبوب بوده و خداحافظی او از قرمزپوشان آنفیلد، کل جامعه فوتبال را تحت تاثیر قرار داده است. 

ریچارلیسون، مهاجم تیم ملی برزیل و باشگاه تاتنهام، با اینکه هیچ‌گاه زیر نظر یورگن کلوپ بازی نکرده، اما از طرفداران سرسخت این سرمربی است و در واکنش به خداحافظی آقای معمولی با لیورپول، متن زیر را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت: 

ریچارلیسون

باوجود رقابتی که فقط در زمین مسابقه وجود داشت، شما یکی از بهترین مربیانی هستید که من تا به حال دیده‌ام. خداوند در سفری که در پیش دارید، به شما خیر و برکت بدهد.

 

منبع:طرفداری

    نظر شما