جنگ چلسی برای جانشین پوچتینو

جنگ چلسی برای جانشین پوچتینو

این جدایی در حالی رقم خورد که علی‌رغم نتایج ابتدای فصل، مربی آرژانتینی آن‌ها را به رده پنجم رساند.

باشگاه چلسی اطمینان دارد که کیه‌ران مک‌کنا در صورت جدایی ایپسویچ تاون به جای منچستریونایتد و برایتون، آن‌ها را انتخاب خواهد کرد.

چلسی برای جانشین پوچتینو می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با هدف غلبه بر منچستریونایتد و برایتون، به باشگاه ایپسویچ تاون نزدیک شده تا شرایط جذب کیه‌ران مک‌کنا را بررسی کند.

به گزارش 9صبح،آبی‌ها تصمیم گرفتند در پایان فصل راه خود را از مائوریسیو پوچتینو جدا کنند.این جدایی در حالی رقم خورد که علی‌رغم نتایج ابتدای فصل، مربی آرژانتینی آن‌ها را به رده پنجم رساند.به نقل از گاردین، مالکان چلسی با عجله به دنبال جانشین پوچتینو هستند و با ایپسویچ ارتباط برقرار کرده‌اند تا مک‌کنا را که تا سال 2028 قرارداد دارد، به خدمت بگیرند.علاوه بر این، چلسی همچنین به انزو مارسکا، سرمربی لسترسیتی، نیز به عنوان گزینه جایگزین مک‌کنا نگاه می‌کند. مک کنا که به دنبال موفقیت قابل توجه خود با صعود ایپسویچ به لیگ برتر بسیار مورد توجه قرار گرفته، به عنوان گزینه مطلوب چلسی ظاهر شده است.موفقیت این مربی 38 ساله توجه منچستریونایتد و برایتون را نیز به خود جلب کرده است. با وجود این، چلسی معتقد است که مک‌کنا، که قبلا در کادرفنی یونایتد فعالیت می‌کرد، اگر تصمیم بگیرد از ایپسویچ جدا شود، آنها را به جای یونایتد و برایتون انتخاب خواهد کرد.گزارش گاردین همچنین اعلام می‌کند که آینده مارسکا در لسترسیتی نامشخص است. به تازگی روباه‌ها را به عنوان قهرمانی رسانده، کسر امتیازات احتمالی و بودجه نقل و انتقالات محدود احتمالاً می‌تواند روی تصمیم‌گیری برای آینده او تأثیر بگذارد.

منبع:ورزش سه

    نظر شما

    • یک روز بعد از پیروزی تیم خیبر مقابل…

    • باشگاه استقلال طبق نظر جواد نکونام و…

    • محمدمهدی لطفی با پیشنهاد جذاب پرسپولیس…

    • بعد از قطعی شدن جدایی اوسمار ویرا از…

    • کاپیتان تیم ملی درحال حاضر بدون تیم…