رهبر سیتی با وجود بازی نداده شدن باز تمدید شد!

رهبر سیتی با وجود بازی نداده شدن باز تمدید شد!

اسکات کارسون، دروازه‌بان منچسترسیتی که به دلیل "تلاش برای دعوا با هم تیمی‌اش" از جشن قهرمانی اخراج شد، تا سال 2025 با سیتیزن‌ها تمدید کرد.

به گزارش 9صبح،اسکات کارسون که تنها دو بازی از زمان انتقال در سال 2019 برای منچسترسیتی انجام داده، قراردادش را تا سال 2025 تمدید کرده است.اسکات کارسون، دروازه‌بان منچسترسیتی که به دلیل "تلاش برای دعوا با هم تیمی‌اش" از جشن قهرمانی اخراج شد، تا سال 2025 با سیتیزن‌ها تمدید کرد.

فقط 107 دقیقه و 11 جام!

این دروازه‌بان 38 ساله که در سال 2019 وارد سیتی شد و از آن زمان تنها دو بازی (در مجموع 107 دقیقه) انجام داده، قرارداد خود را تا سال 2025 تمدید کرد تا همچنان در رقابت با ادرسون و اشتفان اورتگا، دروازه‌بان سوم تیم پپ گواردیولا باقی بماند.‌ او همراه سیتی به 11 جام قهرمانی دست پیدا کرده است.ادرسون در مستندی درباره این بازیکن گفته بود:"اسکات کارسون نمونه‌ای از فروتنی است، یک الگو است و شخصیتی باورنکردنی دارد."

تمجید گواردیولا

پپ گواردیولا نقش اسکات کارسون در رختکن منچسترسیتی را مهم می‌بیند:"شاید همه ندانند، اما او یک رهبر واقعی است. او آنچه را که باور دارد می‌گوید، تجربه زیادی در تیم‌های بزرگ دارد. اسکات یک فرد باورنکردنی است.  همه او را بسیار دوست دارند."

تکسیکی بگیریستین، مدیر فوتبال منچسترسیتی، زمانی که آن‌ها فصل گذشته قرارداد این دروازه‌بان انگلیسی را تمدید کردند، گفت:"اسکات برای تیم ما یک دارایی واقعی است و از رابطه کاری نزدیک با دروازه‌بانان و مربیان لذت می‌برد."

دو دهه فعالیت حرفه‌ای

اسکات کارسون اولین بازی حرفه‌ای خود را برای لیدز یونایتد در ژانویه 2004 انجام داد که آن زمان فقط 18 سال سن داشت. او همچنین چهار بازی ملی برای انگلیس انجام داده است.

در طول دو دهه فعالیت حرفه‌ای، او برای لیدز یونایتد، لیورپول، شفیلد ونزدی، چارلتون اتلتیک، استون ویلا، وست برومویچ، بورساسپور، ویگان اتلتیک و دربی کانتی بازی کرده است.

منبع:ورزش سه

    نظر شما