مودریچ:کاری که این نسل رئال مادرید انجام داد یک شاهکار تاریخی است

مودریچ:کاری که این نسل رئال مادرید انجام داد یک شاهکار تاریخی است

شبکه تلویزیونی رئال مادرید به دلیل نزدیکی به فینال لیگ قهرمانان اروپا مصاحبه‌ای با تک تک بازیکنان این باشگاه انجام داده است که در بخشی از آن لوکا مودریچ در مورد این بازی مهم صحبت کرده است.

به گزارش 9صبح،عشق هواداران بهترین اتفاق ممکن برای هر بازیکنی است.اسطوره کروات لوس بلانکوس از کار بزرگِ این نسل از بازیکنان رئال مادرید گفته است.شبکه تلویزیونی رئال مادرید به دلیل نزدیکی به فینال لیگ قهرمانان اروپا مصاحبه‌ای با تک تک بازیکنان این باشگاه انجام داده است که در بخشی از آن لوکا مودریچ در مورد این بازی مهم صحبت کرده است.لوکا مودریج از اهمیت کار بزرگ بازیکنان رئال مادرید در طول سالیان اخیر صحبت کرده است.

خب لوکا تو آخرین نفری هستی که قرار است با او مصاحبه کنیم

آخرین نفر!به هیچ‌وجه.آخرین نفر تونی هست که قرار است با او مصاحبه کنید. غیرممکن است که قبل از من با کروس مصاحبه کرده باشید.

سلام هواداران رئال مادرید، از شما به خاطر حمایتتان در لحظات کلیدی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا سپاسگزاریم. یک تلاش نهایی دیگر در لندن باقی مانده و ما هر کاری می‌کنیم تا برای کسانی که آنجا هستند و کسانی که نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند، خوشحالی را به ارمغان بیاوریم.

شاهکار این نسل رئال مادرید

یک فینال دیگر... به نظر آسان می‌رسد، اما اینطور نیست. کاری که این باشگاه و این نسل از بازیکنان انجام دادند، یک شاهکار تاریخی و باورنکردنی است. ما برگشت‌های بی‌نظیری در بازی‌ها داشتیم و می‌دانم این چنین بازی‌هایی اعصاب پولادینی می‌خواهد به خصوص برای هواداران. اما خب طعم پیروزی به این شکل هم شیرین است. خیلی خوشحالیم که اینجا هستیم.

تشویق‌های ایستاده هواداران

این بهترین چیزی است که می‌تواند در فوتبال اتفاق بیفتد. عشق هواداران بهترین چیز در دنیاست. این تا ابد در خاطرم خواهد ماند، برای تمام عمرم.

منبع:طرفداری

    نظر شما