خوسلو: برای من،دنی کارواخال بهترین فول‌بک تاریخ فوتبال است

خوسلو: برای من،دنی کارواخال بهترین فول‌بک تاریخ فوتبال است

به لطف نمایش استثنایی خوسلو برابر بایرن مونیخ، رئال مادرید جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد و موفق شد با دو گل، بوروسیا دورتموند را شکست دهد.

به گزارش 9صبح،فصل رویایی خوسلو با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تکمیل شد.به لطف نمایش استثنایی خوسلو برابر بایرن مونیخ، رئال مادرید جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد و موفق شد با دو گل، بوروسیا دورتموند را شکست دهد.کهکشانی‌ها در حالی به پانزدهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دست یافتند که در ابتدای فصل، کمتر کسی تصور می‌کرد تیم ناقص آنچلوتی تا این اندازه خوب و مدعی ظاهر شود. خوسلو که با قراردادی قرضی در رئال مادرید حضور دارد، شاید یکی از خوشحال‌ترین انسان‌های کره زمین پس از بازی دیشب بود. کمتر کسی تصور می‌کرد که این مهاجم بتواند در جمع کهکشانی‌ها اثرگذار ظاهر شود اما او دهان تمامی منتقدان را بست و با نمایشی چشمگیر، فصلی خاطره‌انگیز را برای خود و طرفداران رئال مادرید رقم زد. خوسلو پس از پایان مسابقه با خبرنگاران گفتگو کرد: 

آینده؟

نمی‌دانم قرار است فصل آینده کجا بازی کنم! حالا می‌توانیم در مورد آن صحبت کنیم.

گل باجناقت دنی کارواخال: 

 حتما اشتباه کرده! (می‌خندد) برای من، کارواخال بهترین فول‌بک تاریخ است، در رئال مادرید که قطعا اینگونه است.

چه حسی از این قهرمانی داری؟

پسر بزرگ من داشت گریه می‌کرد، این باورنکردنی است. شما نباید دست از رویاپردازی بردارید چون بعضی از آن‌ها ممکن است به حقیقت تبدیل شوند و شما را شگفت‌زده کنند.

منبع:طرفداری

    نظر شما