دعوت شدن کاپیتان ذوب آهن به موزه باشگاه سپاهان

دعوت شدن کاپیتان ذوب آهن به موزه باشگاه سپاهان

قاسم حدادی‌فر در مورد حضور در موزه باشگاه سپاهان به تسنیم گفت:مسئولان باشگاه سپاهان زحمت کشیده و از من دعوت کردند.

به گزارش 9صبح،قاسم حدادی فر حاضر است به عنوان جانشین محمد ربیعی در ذوب آهن فعالیت کند.کاپیتان پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت،در صورتی که هدایت این تیم به او پیشنهاد شود،با قبول خواسته‌هایش، آن را می‌پذیرد. قاسم حدادی‌فر  در مورد حضور در موزه باشگاه سپاهان به تسنیم گفت:مسئولان باشگاه سپاهان زحمت کشیده و از من دعوت کردند.این دعوت خیلی برای من ارزشمند بود، به همین دلیل به باشگاه سپاهان رفتم.من تمام عمر ورزشی‌ام را در باشگاه رقیب سپاهان، یعنی ذوب‌آهن گذراندم، اما این باعث افتخار من است و باید از باشگاه سپاهان تشکر کنم که چنین اقدامی انجام دادند.

وی در ادامه افزود:

البته دوست داشتم باشگاه خودم یعنی ذوب‌آهن این کار را انجام بدهد، ولی متأسفانه باشگاه ما در این مسائل خیلی ضعیف است.

پیشکسوت باشگاه ذوب‌آهن در مورد عملکرد سبزپوشان در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال نیز گفت:

ذوب‌آهن فصلی پرنوسان را پشت سر گذاشت و در نیم‌فصل دوم نوسان تیم بیشتر خودش را نشان داد، ولی در کل از نظر جایگاه نسبت به سال‌های گذشته بهتر بودند. امیدوارم اوضاع به گونه‌ای پیش برود که دوباره ذوب‌آهن به بالاترین سطوح مسابقات آسیایی برسد.

«با توجه به صحبت‌های محمد ربیعی احتمال جدایی وی از ذوب‌آهن افزایش یافته است. اگر این باشگاه به شما پیشنهاد سرمربیگری بدهد، می‌پذیرید؟»، حدادی‌فر در پاسخ به این پرسش خاطر نشان کرد:

واقعیت این است که ذوب‌آهن را باشگاه خودم می‌دانم و هر وقت خواستند، من برای این باشگاه قدمی برداشتم. همانطور که در فوتبالم اولویت با ذوب‌آهن بود اگر باشگاه به من پیشنهاد همکاری بدهد با قبول درخواست و شرایط بنده با کمال میل آن را می‌پذیرم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا دارای مدرک A مربیگری آسیا هست یا خیر، تصریح کرد:

بله، این مدرک را دریافت کرده‌ام.

منبع:طرفداری

    نظر شما