نیمار:مسی الگو،اسطوره و دوست من است/وینیسیوس باید توپ طلا ببرد

نیمار:مسی الگو،اسطوره و دوست من است/وینیسیوس باید توپ طلا ببرد

بیش از یک دهه از مراسم معارفه نیمار در بارسلونا می گذرد. ستاره برزیلی در بارسلونا و پاری سن ژرمن روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و در نهایت در ابتدای فصل 24-2023، به الهلال پیوست.

به گزارش 9صبح،حدود یک دهه از شروع دوستی لیونل مسی و نیمار می گذرد و این دو ستاره همچنان با هم رابطه خوبی دارند.بیش از یک دهه از مراسم معارفه نیمار در بارسلونا می گذرد. ستاره برزیلی در بارسلونا و پاری سن ژرمن روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و در نهایت در ابتدای فصل 24-2023، به الهلال پیوست.نیمار در الهلال بازی های زیادی انجام نداد و در همان ابتدای فصل رباط صلیبی پاره کرد تا ادامه فصل و کوپا آمریکا را از دست بدهد.بهترین گلزن تاریخ تیم ملی برزیل در مصاحبه جدیدش با ESPN،در مورد مسائل مختلفی حرف زد، از توپ طلا بردن وینیسیوس جونیور تا رابطه اش با لیونل مسی. 

عاشق وینی هستم. قطعا از او در مسیر بردن توپ طلا حمایت می کنم. 

از نیمار در ادامه راجع به بازگشت به سانتوس و خروج از الهلال سوال شد: 

امکان ندارد و چیزهایی که شنیده اید مزخرف هستند. هنوز یک سال دیگر با الهلال قرارداد دارم. من هوادار سانتوس هستم و امیدوارم یک روز به آنجا برگردم اما در حال حاضر روی الهلال تمرکز کرده ام. امیدوارم پس از این مصدومیت، یک فصل فوق العاده را همراه با تیم بگذرانم. 

در ادامه این مصاحبه، از نیمار در مورد رابطه اش با لیونل مسی، هم تیمی سابقش در بارسلونا و پاری سن ژرمن پرسیده شد:

از هم دوریم اما خیلی با هم حرف می زنیم. همین دیروز بود که او به من پیام داد و قهرمانی در جام پادشاهی را به من تبریک گفت. لئو آدم فوق العاده ای است، او الگو و اسطوره من به حساب می آید. همه اینها هم به کنار، لئو دوست من است و زیاد با هم حرف می زنیم.

منبع:طرفداری

    نظر شما