ستاره بارسلونا در نقش جمال موسیالا/برنامه‌های بزرگ هانسی فلیک برای پدری

ستاره بارسلونا در نقش جمال موسیالا/برنامه‌های بزرگ هانسی فلیک برای پدری

انتصاب هانسی فلیک به عنوان سرمربی جدید بارسلونا نویدبخش تغییرات تاکتیکی قابل توجهی در این تیم است.

به گزارش 9صبح،در سیستم جدید سرمربی آلمانی در بارسلونا، پدری می‌تواند همانند موسیالا در بایرن مونیخ به عنوان یک بازیساز و پشت سر مهاجم تارگت بازی کند.انتصاب هانسی فلیک به عنوان سرمربی جدید بارسلونا نویدبخش تغییرات تاکتیکی قابل توجهی در این تیم است.به گزارش  اسپورت ،سرمربی آلمانی قصد دارد از پدریِ جوان به شیوه‌ای مشابه با جمال موسیالا در بایرن مونیخ استفاده کند.لازم به ذکر است که فلیک کسی بود که در سن 16 سالگی به موسیالا فرصت درخشش داد. فلیک در این ستاره جوان آلمانی یک بازیساز با استعداد دید که می‌توانست از مهاجمان حمایت کند و از نظر دید و توانایی هدایت بازی تهاجمی،بایرن مونیخ را در سطح بالایی قرار دهد.

فلیک، ویژگی‌های موسیالا را در پدری می‌بیند

نشریه کاتالانی مذکور اشاره می‌کند که فلیک ویژگی‌های مشابهی را در پدری مشاهده می‌کند. سرمربی آلمانی، هافبک بارسلونا را بخش مهمی از پروژه خود در بارسلونا می‌داند و بر اساس سیستم مورد علاقه فلیک، پدری می‌تواند به عنوان یک بازیساز بازی کند. فلیک معمولاً از سیستم 4-2-3-1 استفاده می‌کند. در این سیستم، پدری درست پشت سر مهاجم (که در حال حاضر در بارسلونا روبرت لواندوفسکی است) بازی خواهد کرد.با نگاهی به تیم ملی آلمان، ایلکای گوندوعان و یوسوا کیمیش اغلب به عنوان هافبک‌های دفاعی و موسیالا در نقش هافبک بازیساز بازی می‌کردند. در بایرن مونیخ تیاگو آلکانتارا و کیمیش پست هافبک را مدیریت می‌کردند و توماس مولر با مهاجمان ارتباط برقرار می‌کرد.

آزادی عمل بیشتر پدری

با توجه به مثال‌هایی که گفته شد به احتمال زیاد گوندوعان، نقش مهمی در خط هافبک خواهد داشت و پدری آزادی بیشتری برای حمله دارد. در همین حال، یکی از چالش‌های بزرگ فلیک، مدیریت زمان بازی برای هافبک‌های متعدد از جمله پدری، فرمین لوپز، گوندوعان، فرنکی دی یونگ، گاوی و احتمالاً کیمیش در صورت پیوستن به بارسلونا خواهد بود.تا آنجا که به پدری مربوط می‌شود، با توجه به اینکه موسیالا همین نقش را در بایرن برعهده گرفته است، می‌توان انتظار داشت که این ستاره جوان اسپانیایی به شدت در فاز هجومی بارسلونا نقش‌آفرینی کند.

منبع:طرفداری

    نظر شما