رئال مادرید بهترین موقعیت را برای جذب فلوریان ویرتس دارد

رئال مادرید بهترین موقعیت را برای جذب فلوریان ویرتس دارد

بایرلورکوزن به احتمال فراوان می‌تواند چندین ستاره خود از جمله فلوریان ویرتس را در فصل بعد در تیم خود نگه دارد اما حفظ آنها در سال 2025 کار بسیار دشواری است.

به گزارش 9صبح،ممکن است ژابی آلونسو هم به همراه ستاره خود راهی برنابئو شود.بایرلورکوزن به احتمال فراوان می‌تواند چندین ستاره خود از جمله فلوریان ویرتس را در فصل بعد در تیم خود نگه دارد اما حفظ آنها در سال 2025 کار بسیار دشواری است.به گزارش نشریه آلمانی  بیلد ، ژابی آلونسو از قبل تمایل خودش را برای ادامه فعالیت در بوندسلیگا در فصل آینده اعلام کرده بود و فلوریان ویرتس نیز به احتمال زیاد برای فصل آینده در لورکوزن باقی خواهد ماند. با این حال، حفظ این بازیکنان در لورکوزن می‌تواند به منزله آرامشی قبل از طوفان باشد، چراکه قهرمان بوندسلیگا در آستانه از دست دادن چندین ستاره در تابستان ۲۰۲۵ است.

رئال مادرید بهترین موقعیت را برای جذب ویرتس دارد

نشریه آلمانی بیلد ادعا می‌کند که رئال مادرید همچنان بهترین شانس و موقعیت ممکن را برای جذب فلوریان ویرتس در تابستان ۲۰۲۵ دارد. قهرمان جدید اروپا روند پیشرفت ویرتس در لورکوزن را به دقت دنبال می‌کند و معتقد است که او می‌تواند یک سرمایه‌گذاری ایده‌آل برای بلندمدت باشد. با این حال، رقابت برای جذب ویرتس کم نخواهد بود، چراکه  بایرن مونیخ  نیز خواهان جذب این ملی‌پوش آلمانی است.اما گزارش بیلد حاکی از آن است که رئال مادرید بهترین موقعیت را برای جذب این استعداد بوندسلیگا دارد، شاید نه در تابستان آینده، بلکه مطمئناً در سال ۲۰۲۵، زمانی که این باشگاه باید قدرت مالی لازم را برای انجام یک خرید دیگر کهکشانی داشته باشد.

آیا ژابی آلونسو هم راهی برنابئو خواهد شد؟

این گزارش در ادامه بیان می‌کند که فلوریان ویرتس می‌تواند در صورت انتقال به رئال مادرید همراه با ژابی آلونسو باشد. این موضوع چندان عجیب نیست، چون به نظر می‌رسد رئال مادرید حتی زمانی که کارلو آنچلوتی به تازگی به این باشگاه کمک کرده تا پانزدهمین عنوان قهرمانی UCL خود را کسب کند، برنامه‌ای دقیق برای جایگزینی او تدوین کرده است.قرارداد آنچلوتی با رئال مادرید در سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد. اما اگر رئال مادرید که اکنون با اضافه شدن کیلیان امباپه متحول شده، در فصل آینده عملکرد ضعیفی داشته باشد، آنچلوتی می‌تواند با فشار زیادی روبرو شود. آلونسو در این راستا به عنوان یک جایگزین ایده‌آل برای این مربی ایتالیایی مطرح شده و به خوبی می‌تواند رهبری مرحله بعدی پروژه رئال مادرید را بر عهده بگیرد.

منبع:طرفداری

    نظر شما