بازی رسانه‌ای به پایان می‌رسد؟منچستریونایتد و آینده اریک تن هاخ

بازی رسانه‌ای به پایان می‌رسد؟منچستریونایتد و آینده اریک تن هاخ

12 روز پس از فینال اف‌ای کاپ،منچستریونایتد همچنان وضعیت اریک تن هاخ را مشخص نکرده است. یک روز پیش از برگزاری فینال جام حذفی انگلیس،صرف نظر از نتیجه این دیدار،گاردین در خبری اختصاصی اخراج اریک تن هاخ را تصمیمی قطعی خواند.

به گزارش 9صبح،با گذشت 12 روز از آخرین بازی منچستریونایتد، برنامه این تیم برای فصل آینده مشخص نیست.12 روز پس از فینال اف‌ای کاپ، منچستریونایتد همچنان وضعیت اریک تن هاخ را مشخص نکرده است. یک روز پیش از برگزاری فینال جام حذفی انگلیس،صرف نظر از نتیجه این دیدار،گاردین در خبری اختصاصی اخراج اریک تن هاخ را تصمیمی قطعی خواند.در همان حال، شیاطین سرخ در واکنش به اخبار مطرح شده اعلام کردند که در پایان فصل جلسه بازبینی تشکیل خواهند داد. پس از قهرمانی منچستریونایتد با سرمربی هلندی، دیوید اورنستین، خبرنگار مطرح اتلتیک برگزاری جلسه مهم اولدترافورد را تایید کرد. مدیران منچستریونایتد قرار بود طی یک هفته برای بررسی مشکلات داخل و خارج از زمین این باشگاه گفت‌وگو کنند. با این حال، در اواسط همان هفته اعلام شد گروه اینئوس برای تصمیم‌گیری به زمان بیشتری احتیاج دارد. مجموعه اتفاقاتی که ضمن غافلگیری هواداران، زمینه‌ساز برخی ابهامات شده است. 

جلسه ارزیابی صرفا یک بازی رسانه‌ای است؟

سایمون استون، خبرنگار نزدیک به اولدترافورد در بی‌بی‌سی یک موضوع را قطعی می‌داند: منچستریونایتد قطعا می‌خواست اریک تن هاخ خلاف لوئیس فن خال از قهرمانی در اف‌ای کاپ لذت ببرد. پس از یک فصل دشوار، تن هاخ و شاگردانش شایسته آرامش بودند، بنابراین اعلام تصمیم ادامه همکاری و یا اخراج چند روز پس از فینال، تصمیمی غیرمنطقی محسوب می‌شد. اگر بیانیه باشگاه حاکی از ادامه کار با تن هاخ بود، برخی این تصمیم را احساسی می‌خواندند. در صورت اخراج او نیز وضعیت مشابه لوئیس فن خال تکرار می‌شد و باشگاه تحت فشار قرار می‌گرفت. بنابراین منچستریونایتد برای حداقل چند روز حق داشته است وضعیت نهایی نیمکت تیم را مشخص نکند. کاوه صلح کل از اسکای هفته گذشته باور داشت بخشی از موضوع «جلسه ارزیابی» فعالیت رسانه‌ای است. منچستریونایتد دوست داشت فضای رسانه‌ای را آرام کند و به خواسته‌اش نیز رسید. طی روزهای گذشته با وجود ابهامات در مورد اریک تن هاخ، اخباری نیز در مورد گزینه‌های جانشینی او منتشر نمی‌شود. شاید برای اولین بار در ماه‌های گذشته، منچستریونایتد رسانه‌ها را کنترل می‌کند، جایی که همه ترجیح می‌دهند منتظر بیانیه باشگاه بمانند. 

منچستریونایتد چه زمانی واکنش نشان می‌دهد؟

منچستریونایتد امروز آینده بازیکنان قرضی، آزاد و آکادمی را مشخص کرد. در حالی که برندن ویلیامز تیم را ترک می‌کند، باشگاه حاضر است قرارداد جانی اوانز و تام هیتون را تمدید کند. با مشخص شدن وضعیت بازیکنان، اکنون همه‌چیز برای اعلام تصمیم نهایی در مورد اریک تن هاخ آماده است. جیمی جکسون، خبرنگار گاردین دقایقی پیش طی یک توییت نوشت:

طبق یک منبع موثق در منچستریونایتد، بازبینی فصل و تصمیم در مورد آینده اریک تن هاخ تا پایان این هفته مشخص خواهد شد. اینکه در ۵ دقیقه‌ آینده، فردا یا جمعه اعلام شود، باید منتظر ماند و دید!

اگر گروه اینئوس مانند خانواده گلیزر علاقه‌ای به کشش و انتظار نداشته باشد، می‌توان گفت طی روزهای آینده، وضعیت نیمکت منچستریونایتد مشخص می‌شود. اگرچه در این مورد نیز برخی ابهامات به وجود خواهد آمد. در صورت ادامه فعالیت تن هاخ در منچستریونایتد، سرمربی هلندی انتظار دارد قراردادش تمدید شود. اتفاقی که سر جیم رتکلیف و گروه او را با فشار بزرگی مواجه خواهد کرد.

منبع:طرفداری

    نظر شما