فابیو سیلوا:به اجبار از پورتو راهی وولورهمپتون شدم؛آماده انتقال به لیگ برتر نبودم

فابیو سیلوا:به اجبار از پورتو راهی وولورهمپتون شدم؛آماده انتقال به لیگ برتر نبودم

به گزارش Sport Bible، پس از بازگشت از انتقال قرضی به رنجرز،سیلوا صحبت‌هایش را با بازگشت به کمپ تمرینی باشگاه پورتو آغاز می‌کند.در آن زمان،سیلوا به عنوان یکی از بهترین استعدادهای پرتغال،توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی،از جمله یوونتوس و میلان را به خود جلب کرد.

به گزارش 9صبح،مهاجم گرگ‌ها از این می‌گوید که در این سه سال،چه بر او گذشته است.فابیو سیلوا،مهاجم ۲۱ ساله  وولورهمپتون،در مصاحبه‌ای جالب،مورد سه سال گذشته زندگی حرفه‌ای خود صحبت کرد.به گزارش Sport Bible، پس از بازگشت از انتقال قرضی به رنجرز،سیلوا صحبت‌هایش را با بازگشت به کمپ تمرینی باشگاه پورتو آغاز می‌کند.در آن زمان،سیلوا به عنوان یکی از بهترین استعدادهای پرتغال،توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی،از جمله یوونتوس و میلان را به خود جلب کرد.با این حال،اوضاع در تابستان ۲۰۲۰ به شکل قابل توجهی تغییر کرد.

صبح با پورتو تمرین کردم، برای شام با خانواده‌ام بیرون رفتم و مدیر برنامه‌ام به من زنگ زد و گفت: «فردا عازم انگلیس هستیم.» سیلوا به یاد می‌آورد: «آن‌ها مرا به سمت وولورهمپتون هل دادند. انتخابی نداشتم. شاید باشگاه‌های دیگر برای پیشرفت من بهتر بودند؛ لیگ‌هایی که زمان و صبر بیشتری به من می‌دادند.

سیلوا ادامه می‌دهد:

به من گفته شد اگر به وولورهمپتون نه بگویم، دیگر برای تیم اصلی پورتو بازی نخواهم کرد. من فقط ۱۸ سال داشتم که تیمی تصمیم گرفت ۳۵ میلیون پوند برایم پیشنهاد دهد. پورتو در آن زمان از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار نداشت، اما من حرفی برای گفتن نداشتم. آن‌ها به من زنگ زدند و گفتند: «فردا پرواز داری.» همین و بس. باشگاه از علاقه‌ای که به آن‌ها داشتم خبر داشت. آن‌ها گفتند: «فرصت داری تا ۳۵ میلیون پوند به باشگاهت کمک کنی. می‌توانی از لحاظ مالی به ما کمک کنی.» نمی‌توانستم نه بگویم.

به زودی توافقی بین پورتو و وولورهمپتون حاصل شد و در کمترین زمان ممکن، گرگ‌ها برای یک بازیکن ۱۸ ساله که در ۲۴ بازی برای تیم اصلی پورتو تنها ۳ گل به ثمر رسانده بود، رکورد نقل و انتقالات باشگاه خود را شکستند.

سیلوا در ادامه اظهارات صادقانه‌اش، از این گفت که برای انتقال به لیگ برتر آماده نبود.

چند سال گذشته چیزهای زیادی به من در زندگی آموخته است، اما در آن زمان، وولورهمپتون بهترین حرکت نبود. من باید کنار خانواده‌ام می‌بودم. نیاز داشتم بیشتر در کشور خودم بازی کنم. نیاز داشتم اشتباه کنم و از آن‌ها درس بگیرم. در عوض، به بهترین لیگ جهان رفتم و فشار زیادی روی من بود. همه انتظار داشتند فابیو سیلوا در همان فصل اول بدرخشد و ۳۵ گل بزند. حالا برای همه چیز آماده‌تر هستم؛ برای حرف‌هایی که مردم در مورد من می‌زنند. اما در آن زمان، حتی قبل از انتقال، می‌دانستم که برای لیگ برتر آماده نیستم. به یاد دارم که آنجا ایستاده بودم و فکر می‌کردم، «آمادگی حضور در اینجا را ندارم. من به زمان بیشتری نیاز دارم.» همانطور که قبلاً گفتم، کنترلی روی هیچ چیز نداشتم.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما