شوک در اردوی انگلیس:مربی چرا جک رو خط زدی!

شوک در اردوی انگلیس:مربی چرا جک رو خط زدی!

روز گذشته فهرست نهایی تیم ملی فوتبال انگلیس برای مسابقات یورو 2024 اعلام شد و نام جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، در اسامی مدنظر گرت ساوت‌گیت گنجانده نشد.

به گزارش 9صبح،بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس از خط خوردن جک گریلیش پیش از یورو شوکه شدند و یک از بازیکنان باتجربه در این مورد را گرت ساوت‌گیت صحبت کرد.روز گذشته فهرست نهایی تیم ملی فوتبال انگلیس برای مسابقات یورو 2024 اعلام شد و نام جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، در اسامی مدنظر گرت ساوت‌گیت گنجانده نشد.

 به غیر از ستاره منچسترسیتی که یورو را به این ترتیب از دست داد، هری مگوایر، کاپیتان سابق، یکی دیگر از بازیکنان خط خورده لیست ساوت‌گیت بود.

روزنامه تلگراف گزارش داده که خط خوردن گریلیش از فهرست تیم ملی، بازیکنان انگلیس را شوکه کرده است. به همین دلیل یکی از بازیکنان باتجربه انگلیس با ساوت‌گیت صحبت کرد تا دلایل خط خوردن گریلیش را جویا شود و آن را به هم تیمی هایش توضیح دهد. در همین لحظه دیگر بازیکنان تیم ملی دور این ستاره 28 ساله جمع شده بودند تا به او دلداری بدهند.

تلگراف همچنین نوشت که گریلیش از این خبر متحیر و ناراحت شده بود و او اگرچه بهترین فصل را در ترکیب سیتی سپری نکرد اما امیدوار بود به اندازه کافی تلاش کرده باشد تا ساوت‌گیت را متقاعد کند و شایسته بازی برای کشورش در یورو باشد. 

روز گذشته، ساوت‌گیت تصمیم خود برای کنار گذاشتن بازیکن سابق استون ویلا که در این فصل طی 20 بازی در لیگ برتر برای سیتی تنها 3 گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، بیان کرد.

او گفت:"در پست‌های تهاجمی، گزینه‌های زیادی داریم و جیمز مدیسون و جک گریلیش چیز متفاوتی به ما می‌دهند. خط خوردن آن‌ها تصمیم سختی بود، اما از تصمیمات خود حمایت می‌کنیم با وجود اینکه می‌دانیم امکان داشت تا مسیر دیگری را طی کنیم. ناراحت کننده بود که مجبور شدم این خبر را به آن‌ها برسانم."

منبع:ورزش سه

    نظر شما