تغییرات مراسم توپ طلا/همکاری یوفا و فرانس فوتبال

تغییرات مراسم توپ طلا/همکاری یوفا و فرانس فوتبال

توپ طلای این فصل یک میهمان ویژه خواهد داشت.

به گزارش 9صبح،یوفا همکاری با فرانس فوتبال را آغاز کرد و از فصل جدید در مراسم اهدای توپ طلا مشارکت خواهد داشت.توپ طلای این فصل یک میهمان ویژه خواهد داشت.یوفا به طور کامل در مراحل اهدای این جایزه شرکت می‌کند و به عنوان شریک به فرانس فوتبال، مجله معتبر فرانسوی که زمانی با فیفا همکاری داشت، می‌پیوندد.مراسم اهدای جوایز این فصل در تاریخ 28 اکتبر در پاریس برنامه‌ریزی شده اما در 4 سپتامبر اسامی نامزدهای دریافت جایزه بهترین فوتبالیست فصل و همچنین نامزدهای بقیه جوایز معرفی می‌شوند.در جوایز فرانس فوتبال این روزنامه‌نگاران هستند که بهترین‌ها را انتخاب می‌کنند. با این حال، در مراسم بهترین‌های فیفا، این فشار روی دوش کاپیتان‌ها و مربیان تمام تیم‌های ملی جهان است.ورود یوفا تغییرات خاصی را در جوایز به همراه داشته است. به همین مناسبت هیئت داوران انتخاب بهترین‌ها از سوی فرانس فوتبال تغییر کرده است. در جوایز امسال یک روزنامه نگار از تمامی 100 کشور برتر رنکینگ فیفا حق رای خواهند داشت.

این جایزه بر اساس عملکرد کلی بازیکنان در فصل اخیر، یورو 2024، کوپا آمریه‌کا 2024 و بازی‌های المپیک خواهد بود. بنابراین، ما به فرمت بررسی عملکرد بازیکنان در طول یک فصل باز می‌گردیم، شرایطی که با توجه به جام جهانی 2022 قطر تغییر کرده بود.

جوایز این دوره فرانس فوتبال عبارتند از: توپ طلای مردان و زنان، جایزه کوپا (بهترین بازیکن جوان)، جایزه یاشین (بهترین دروازه‌بان)، جام گرد مولر (بهترین مهاجم باشگاه/ تیم ملی)، باشگاه مردان سال، باشگاه زنان سال، جایزه مربی سال مردان و جایزه مربی سال زنان.

الکساندر چفرین، رئیس یوفا، گفت: "یوفا و توپ طلا مترادف با برتری ورزش هستند، بنابراین مشارکت ما ترکیبی طبیعی از خاص بودن و هم‌افزایی خواهد بود که نوید استثنایی بودن را می‌دهد."

منبع:ورزش سه

    نظر شما