هجوم اسطوره فوتبال فرانسه به کیلیان امباپه؛به همه ما خیانت کردی!

هجوم اسطوره فوتبال فرانسه به کیلیان امباپه؛به همه ما خیانت کردی!

ژروم روتن به انتقاد شدید از تفاوت رفتارهای کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه پرداخت.

به گزارش 9صبح،ژروم روتن بار دیگر کیلیان امباپه را مورد انتقاد شدید قرار داد.ژروم روتن به انتقاد شدید از تفاوت رفتارهای کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه پرداخت.کیلیان امباپه پس از عملکرد درخشان در بازی فرانسه و لوکزامبورگ، با اتهام خیانت و انتقادات شدید به خاطر پایانی "فاجعه‌بار" در دوران حضورش در پاری سن ژرمن مواجه شد. امباپه در جریان پیروزی 3-0 فرانسه مقابل لوکزامبورگ، نمایشی چشمگیر ارائه داد. با وجود عملکرد فوق‌العاده او که شامل گلزنی و ثبت یک پاس گل بود، واکنش‌ها از سوی برخی جهات چندان مثبت و شادمانه نبود.ژروم روتن، اسطوره فوتبال فرانسه، با ابراز ناامیدی، تاسف عمیق خود را از عدم تعهد و روحیه مشابه امباپه در طول فصل گذشته با پاری سن ژرمن، در مقایسه با عملکرد او در پیراهن تیم ملی پس از قطعی شدن انتقالش به رئال مادرید، نشان داد.روتن، شادابی و تعامل امباپه در جریان بازی با لوکزامبورگ را با بی‌تفاوتی و بی‌انگیزگی او در طول دوران حضورش در پاری سن ژرمن مقایسه کرد و از قطع ارتباط آشکار بین هواداران این باشگاه و بازیکنان در ماه‌های پرالتهاب اخیر که منجر به کاهش قابل توجه زمان بازی امباپه نیز شد، انتقاد کرد.

روتن در مصاحبه‌ای با RMC Sport گفت:

همه آنچه دیروز دیدیم، چیزی بود که در طول فصل در پاری سن ژرمن شاهد آن نبودیم: لبخند و همبستگی کیلیان امباپه با هواداران، که جوهره فوتبال است.

برای پنج ماه، زمانی که کیلیان تلاش کافی نمی‌کرد، مشکل مربی، مدیران، رئیس باشگاه، هواداران ... نبودند. تنها مشکل، احترامی بود که او به باشگاه نمی‌گذاشت. وقتی خود را در دسته بهترین بازیکنان جهان قرار می‌دهید، باید نگرش متناسب با آن را داشته باشید. شما باید برای هم تیمی‌های خود، کشور خود و باشگاه خود بجنگید.

من فکر می‌کنم او به همه ما خیانت کرد. عملکرد او در طول فصل از نظر تصویری و ارتباطی از ابتدا تا انتها فاجعه‌بار بود. من واقعاً از دست او عصبانی هستم، چون وقتی او را با پیراهن تیم ملی فرانسه شاد و خوشحال می‌بینم، سوال برایم پیش می‌آید که چرا در پاریس اینطور نبود.

منبع:طرفداریب

    نظر شما