کای هاورتس:

مانوئل نویر بهترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال است

مانوئل نویر بهترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال است

کای هاورتس از مانوئل نویر تمام‌قد دفاع کرد.کای هاورتس از عملکرد مانوئل نویر در بازی دوستانه اخیر آلمان مقابل اوکراین دفاع کرده و گفته که اشتباه این دروازه‌بان تاثیری بر اعتماد تیم به او ندارد.

به گزارش 9صبح،ستاره آرسنال می‌گوید نه‌تنها یک اشتباه از سوی نویر باعث نمی‌شود بازیکنان آلمان نسبت به او بی‌اعتماد شوند،بلکه او بهترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال است.کای هاورتس از مانوئل نویر تمام‌قد دفاع کرد.کای هاورتس از عملکرد مانوئل نویر در بازی دوستانه اخیر آلمان مقابل اوکراین دفاع کرده و گفته که اشتباه این دروازه‌بان تاثیری بر اعتماد تیم به او ندارد.نویر در لحظات پایانی تساوی بدون گل مقابل اوکراین مرتکب اشتباهی شد که می‌توانست به قیمت شکست آلمان تمام شود. نویر در دقیقه 88 بازی،زمانی که تا نیمه زمین پیش آمده بود،به اشتباه به بازیکن اوکراین پاس داد و در ادامه همان توپ توسط آرتم دووبیک درون دروازه خالی غلتید، اما این گل به دلیل آفساید مردود شد.با این حال،هاورتس معتقد است که اسطوره بایرن مونیخ، بهترین دروازه‌بان تاریخ است و هم‌تیمی‌هایش ایمان کامل به او دارند.

هاورتس در مصاحبه‌ای با کیکر گفت:

آیا چنین اشتباهی باعث بی‌اعتمادی تیم به نویر می‌شود؟ حداقل برای من اینطور نیست و فکر نمی‌کنم برای هیچ کس دیگری هم اینطور باشد. از 500 عملکرد نویر، یک بار چنین اتفاقی می‌افتد و در 499 عملکرد دیگر او ما را نجات می‌دهد، به ما کمک می‌کند تا بازی‌ها را ببریم. به نظر من او بهترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال است. وقتی می‌دانی که او در دروازه است، حس متفاوتی به تو دست می‌دهد.

بازی دوستانه مقابل اوکراین اولین بازی نویر برای آلمان از زمان حذف این تیم از جام جهانی در قطر بود. او توسط سرمربی تیم ملی، یولیان ناگلزمان، به عنوان دروازه‌بان شماره یک آلمان برای مسابقات یورو 2024 انتخاب شده است.

منبع:طرفداری

    نظر شما