تونی کروس و ادعای خاص او/به اندازه قبل افتضاح نیستیم!

تونی کروس و ادعای خاص او/به اندازه قبل افتضاح نیستیم!

تیم ملی آلمان در فاصله کمتر از یک هفته تا شروع رقابت جام ملت‌های اروپا که در خاک همین کشور برگزار خواهد شد و در دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی یونان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم پیروزی برسد و حالا با اعتماد به نفس بیشتری قدم به این مسابقات خواهد گذاشت.

به گزارش 9صبح،تونی کروس، ستاره آلمانی،از عملکرد تیم ملی کشورش برابر تیم ملی یونان راضی نیست.تیم ملی آلمان در فاصله کمتر از یک هفته تا شروع رقابت جام ملت‌های اروپا که در خاک همین کشور برگزار خواهد شد و در دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی یونان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم پیروزی برسد و حالا با اعتماد به نفس بیشتری قدم به این مسابقات خواهد گذاشت.

یولیان ناگلزمان موفق شد کروس را برای بازگشت به تیم ملی کشورش و حضور در مسابقات یورو ۲۰۲۴ متقاعد کند و این بازیکن شب گذشته هم در ترکیب تیمش حضور داشت و توانست نمایش خوب و قابل قبولی را هم برای این تیم ارائه کند تا آنها به درخشش او امیدوار باشند. 

این ستاره آلمانی پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما می‌دانیم که عملکرد بد در یک نیمه بخشی از فوتبال است. ما همچنین به خوبی می‌دانیم که به آن اندازه که در ماه مارس عملکرد خوبی داشتیم خوب نبودیم. اما به اندازه قبل هم بد نبودیم. اشتباهات زیادی انجام شد و ما خیلی خونسرد بودیم. اما در نیمه دوم به شکل قابل توجهی پیشرفت کردیم و تمرکز خودمان را حفظ کردیم و توپ کمتر از دست دادیم تا بهتر کار کنیم.»

رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آخرین حضور کروس در زمین فوتبال است و او قصد دارد که پس از پایان مسابقات از دنیای فوتبال خداحافظی کند و امیدوار است که بتواند این اتفاق را با قهرمانی تیم ملی کشورش در این رقابت‌ها رقم بزند.

منبع:ورزش سه

    نظر شما