کل اروپا علیه مانوئل نویر!

کل اروپا علیه مانوئل نویر!

تیم ملی آلمان شب گذشته در دیدار دوستانه و در فاصله کمتر از یک هفته تا بازی افتتاحیه رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ که میزبانی همین کشور برگزار می‌شود برابر تیم ملی یونان به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ در این بازی به پیروزی برسد.

به گزارش 9صبح،عملکرد ضعیف و اشتباهات مانوئل نویر در دیدار برابر تیم ملی یونان باعث شده است که رسانه‌های اروپایی از او انتقاد کنند.تیم ملی آلمان شب گذشته در دیدار دوستانه و در فاصله کمتر از یک هفته تا بازی افتتاحیه رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ که میزبانی همین کشور برگزار می‌شود برابر تیم ملی یونان به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ در این بازی به پیروزی برسد. 

شاگردان یولیان ناگلزمان عملکرد چندان خوبی را در این بازی ارائه نکردند و در ابتدا از حریف عقب افتادند و حتی احتمال دریافت گل‌های بیشتر از سوی آنها وجود داشت، اما در نهایت تجربه و هوشمندی بازیکنان این تیم باعث شد که بتوانند با پیروزی این دیدار را هم پشت سر بگذارند. 

رسانه‌های سراسر اروپا واکنش جالبی به نتیجه کسب شده توسط آلمان برابر یونان داشتند. دیلی میل انگلیس نوشت: «پس از اشتباه فاحش برابر یونان، هواداران باور دارند که زمان آن رسیده است که مانوئل نویر به حضورش در تیم ملی آلمان پایان دهد. دروازه‌بان شماره یک آلمان در صد و هجدهمین دیدارش با پیراهن این تیم به پیروزی رسید و حالا برای یورو آماده است اما به نظر نمی‌رسد که از حمایت زیادی برخوردار باشد.»

روزنامه اسپانیایی مارکا درباره این بازی نوشت: «تیم ملی آلمان برابر یونان به میدان رفت و بار دیگر در فاصله یک هفته تا اولین دیدارش در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا لغزید. شاگردان ناگلزمان عملکرد خوبی در نیمه اول نداشتند.»

روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو نوشت: «نویر چه مشکلی دارد؟ او در ترکیب تیم ملی آلمان دست نیافتنی است اما... تا کجا قرار است این روند ادامه داشته باشد؟»

روزنامه آ.اس اضافه کرد: «کروس سرنوشت این بازی را تغییر داد. او به تمام کارهایی که هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی آلمان انجام می‌دهند معنا می‌بخشد. درست مانند کاری که در فصل آخر و درخشانش در ترکیب رئال مادرید انجام داد. او عاملی تعیین کننده برای آلمان در پیروزی مقابل یونان بود.»

روزنامه سوئیسی بلیک اظهار داشت: «ناگلزمان تصمیم گرفته است که از مانوئل نویر به عنوان دروازه‌بان شماره یک تیمش استفاده کند و این در حالی است که مارک آندره تراشتگن عملکردی خوب در بارسلونا داشت. این اتفاق باعث جنجال شده چون نویر اشتباه بدی برابر یونان داشت که منجر به گل شد.»

روزنامه فرانسوی اکیپ هم به این اشتباه اشاره کرد: «یک هفته قبل از آغاز جام ملت‌های اروپا، آلمان توانست در یک بازی متزلزل برابر یونان به پیروزی برسد. این بازی در واقع آن دیدار مهمی که آنها انتظارش را داشتند نبود اما در هر حال این تیم توانست خودش را از مشکلی که در نیمه اول داشت نجات دهد. نویر یک گل را به حریف اهدا کرد و احتمالا آنها روزهای سختی را در پیش خواهند داشت.»

منبع:ورزش سه

    نظر شما