برگشتن سرمربی سابق یونایتد به انگلیس

برگشتن سرمربی سابق یونایتد به انگلیس

سولسشر در سال ۲۰۱۸ به صورت موقت هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت اما عملکرد خوبی که داشت باعث شد که مدیران این باشگاه قراردادی را با او امضا کنند تا به صورت رسمی به عنوان سرمربی این تیم معرفی شود و کارش را ادامه دهد.

به گزارش9صبح،اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، در حال مذاکره با باشگاهی لیگ برتری برای بازگشت به فوتبال است.سولسشر در سال ۲۰۱۸ به صورت موقت هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت اما عملکرد خوبی که داشت باعث شد که مدیران این باشگاه قراردادی را با او امضا کنند تا به صورت رسمی به عنوان سرمربی این تیم معرفی شود و کارش را ادامه دهد.

او تا سال ۲۰۲۱ روی نیمکت شیاطین سرخ نشست، اما نتایج ضعیف کسب شده باعث شد که از سوی مدیران این باشگاه اخراج شود و از آن زمان تا به حال هنوز هدایت هیچ تیمی دیگری را قبول نکرده است و در طول این مدت دور از هیاهوی دنیای فوتبال مشغول استراحت و سپری کردن وقت در کنار خانواده بود.

از چند هفته قبل زمزمه‌هایی  درباره تصمیم او برای بازگشت به دنیای فوتبال و مربیگری به گوش می‌رسید و حالا روزنامه انگلیسی سان خبر داده است که این مربی نروژی در حال مذاکره با یک باشگاه لیگ برتری است تا از فصل آینده بار دیگر به این رقابت‌ها برگردد.

گفته می‌شود که مدیران لسترسیتی علاقه زیادی به همکاری با سولسشر دارند و مذاکرات برای حضور او روی نیمکت این تیم آغاز شده است. انزو مارسکا که سرمربی لستر بود این تیم را ترک کرد و به چلسی رفت و حالا آنها امیدوار هستند که بتوانند با سرمربی سابق یونایتد برای فصل آینده به توافق برسند.

منبع:ورزش سه

    نظر شما